ארצות הברית מתרגשת ומתמרקת לקראת רגע השיא של עונת הפוטבול - ושל הפרסומות בטלוויזיה כמובן - הסופרבול.
בין אם מדובר בארון קבורה מלא ב-'דוריטוס', ובין אם במשחק וידאו שמתרחש בגיהינום, הפרסומות שמשודרות במהלך משחק הסופרבול הן היחידות שניתן לראות קטעים מהן עוד לפני ששודרו. וכך נוצר זן חדש באינטרנט: פרומואים לפרסומות.
פוטבול? למי אכפת מפוטבול?
יותר ממחצית הצופים בארה"ב כבר הודו שהם נהנים מהפרסומות יותר מהמשחק עצמו, וזה לא פלא. כך למשל, יצרני 'דוריטוס' איפשרו לגולשים ליצור את הפרסומת לסופר-בול בעצמם. 4000 סרטונים נשלחו, לגמר הגיעו 6, ובהם סרטון תחת הכותרת "שמור את הידיים שלך מאימא שלי - שמור את הידיים שלך מה'דוריטוס' שלי".
כומר אחד אף הכין פרסומת בה אדם זייף את מותו, על מנת שיוכל לאכול 'דוריטוס' בזמן הצפייה במשחק. הכומר מספר שהוא קיבל את ההשראה לסרטון מהלוויה אמיתית, בה אדם רצה להיקבר עם חפיסת סיגריות ופחית בירה, והוא הגניב אותם לתוך ארון הקבורה.
'קוקה קולה' ישתמשו בדמותו של השדרן "קול" מתוך ה"סימפסונס", 'ד"ר פפר' השתמשו בלהקת "קיס" וגם בלהקת "מיני קיס", להקה המורכבת מנגנים נמוכי קומה אבל פרועים - ממש כמו המקור.
הפרסומות שלא תראו בסופרבול
חלק מהפרסומות קצת מתחו את הגבול. רשת CBS אסרה לשידור את הפרסומת למשחק הווידאו "דנטה בגיהינום", וגם מסרים בוטים פחות בפרסומות קיבלו סירוב מצד רשתות הטלוויזיה.
דוגמה עוד יותר בוטה היא פרסומת של אתר ההיכרויות ההומו-סקסואלי "אחוות בנים", ידי הצופים במשחק מתחככות בתוך קערת הצ'יפס ומלהיטות את היצרים. גם הפרסומת הזאת, אתם ודאי מתארים לעצמכם, נפסלה לשידור.
אז אתם מוזמנים להצטרף לכתבת רשת CNN ג'ני מוס, לתפוס מקום טוב על הספה בסלון ולהתכונן לפרסומות - שלרוע המזל יופרעו מדי פעם על ידי המשחק הזה עם הכדור והקסדות.