אולי הגיע הזמן שהמושג "חיי כלב" יקבל משמעות חדשה, משהו בסגנון של "חיי שכיר ביוון" או "חיי פליט ממדינות מזרח אפריקה". זאת מפני שהכלבים שלנו הופכים אט אט - ללקוחות וצרכנים לכל דבר. קיים כיום בשוק מזונות לכלבים המבושלים על ידי טבחים מיוחדים, מספרות לכלבים, מלונות לכלבים והחל מהערב - יש גם פרסומות בטלוויזיה - שרק כלבים יכולים לשמוע.
לדוגמה, בפרסומת למזון לכלבים מסוג "בייקרס" יש צלילים שרק אוזנם תוכל לשמוע. אנו, בני האדם שלא שומעים קשת רחבה מאוד של צלילים גבוהים - לא נוכל לשמוע את ששומעים חברינו ההולכים על ארבע.
אנשי רשת ITV שתשדר את הפרסומת הערב בשעה חצות ורבע, מציינים כי כאשר הפרסומת מתנגנת, הכלבים בסביבה יפסיקו כל דבר שהם עושים וימהרו למסך, ממש כאילו מדובר בשידור של הסדרה 'דאלאס' בתחילת שנות השמונים - לבני האדם. על פי מארק זאקי, איש השיווק של החברה שמייצרת את המזון, האוזן האנושית תזהה רק את הנביחה המושמעת בסוף הפרסומת.
הפרסומת "לכלבים בלבד" מבוססת על הסרט "הג'וב האיטלקי". תקוותם של המפרסמים היא שתמשוך גם את האיש עם הארנק בכיס וגם את הכלב עם יכולות השמיעה ובלוטות הטעם המפותחות. בחברה שהפיקה את הפרסומת אומרים כי "אנחנו מקווים שזו תהיה חוויה בונה עבור הכלבים והבעלים".