התקלה הנמשכת ומסכנת החיים במסגרתה ירד מחסום הרכבת והופעלו אורות האזהרה, אך הרכבת לא הגיעה במשך שעות, הצליחה להרגיז את אריה קורגוב, אזרח עירני, שהחליט לעורר את המועדות לבעיה ברכבת ישראל, והתקשר למוקד החברה. הנציגה הרגועה הבהירה לו שהעניין בטיפול וניתקה את השיחה, בלי לציין כמה זמן ייקח תיקון התקלה.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
קורגוב נתקע גם הוא מאחורי המחסום ומספר שאחר דקות ארוכות התחילו הנהגים המיואשים לחצות את המסילה למרות המחסום. הוא לא התייאש מתגובת הנציגה וניסה לפנות גם למוקד חירום, אלה אמרו כי הרכבת תעבור תוך זמן קצר והמחסום יתרומם, ולחילופין אישרו שמדובר בתקלה והם מודעים אליה.
למחרת, חזר אליו נציג הרכבת והודה לו על "אזרחות פעילה", אבל הגיב בזלזול וגיחוך לבקשה לשלוח ניידת למקום. כמו כן הוא ציין שחציית פסים בצורה אסורה ומסוכנת היא באשמת האזרחים, על אף שלא מדובר במקרה חד-פעמי. לדברי תושבי השכונה, תקלות דומות מתרחשות מדי יום וארכות דקות ארוכות.
מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "הפיתרון למפגשי המסילה-כביש בלוד הינו הקמת הפרדות מפלסיות ויצירת דרכי נסיעה נפרדות לחלוטין לכלי הרכב ולרכבות. הקמת ההפרדה המפלסית בשכונת גני אביב, נמצאת אצל חברת 'נתיבי איילון' ובטיפולם. לאחרונה ביצעה רכבת ישראל עבודות שדרוג למפגש הרכבת המדובר, שכללו הצבת עמודי תאורה, שיפור האספלט והצבע, הנחת מדרכות, תמרור והתקנת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים".
"יש להדגיש כי כל חצייה של מסילת הרכבת שלא כחוק, כאשר הרמזור אדום וזרועות המחסום סגורות, מהווה סיכון רב. בייחוד כאשר מדובר בנהג אוטובוס שיכל לגרום לתאונה קשה בה היו נפגעים נוסעי האוטובוס ומאות מנוסעי הרכבת", תגובת הרכבת.
הדיווח הגיע אל המייל האדום של חדשות 2 באינטרנט. גם אתם מוזמנים לשלוח אלינו סרטון, תמונה, סיפור או קישור לאתר שיעניין את כולנו. סיפור מעניין במיוחד עשוי להתפרסם גם במהדורה המרכזית בחדשות 2.