מיליארד גולשי הרשת החברתית הגדולה בעולם גילו הערב כיצד נראה העיצוב החדש של הניוז פיד. מייסד פייסבוק מארק צוקרברג חשף לפני זמן קצר את המאפיינים החדשים. את הצגת הניוז פיד העברנו כאן באתר בשידור חי.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
כעת כבר ניתן לומר כי חרושת השמועות בנוגע לשינויים בניוז פיד קרובות למציאות. אז מהם השינויים הגדולים? הצגת התמונות תשתנה, ואנו נזכה בתצוגת תמונות גדולה ומרשימה.
תחום החדשות קיבל מתיחת פנים גדולה: מעתה תוכלו לצפות בתקציר הכתבה כבר בניוז פיד וכן הכתורות יוגדלו, וסמל החברה או גוף התקשורת יובלט בהתאם.
גם הטיימליין מתערבב בניוז פיד. לכל הצעת חברת שתקבלו, יתווסף טיזר וויזואלי של הטיימליין של מבקש החברות.
ולגולת הכותרת - שיטת המיון
בפייסבוק הבינו כי עומס המידע המגיע אלינו מקשה על חווית הגלישה ברשת, ואולי מהווה את הסיבה האמיתית לבריחה הגדולה של יוזרים רבים.
לכן החליטו בפייסבוק לאפשר שיטת מיון חדשה: מעתה תוכלו לבחור באיזה תוכן אתם מעוניינים לצפות בכל רגע. ניוז פיד של סטטוסים מהחברים שלכם, או ניוז פיד של קבצי מוזיקה , קונצרטים ואלבומים חדשים לחוד. גם לעמודים שאתם עוקבים אחריהם פייסבוק דאגה. אם תחפצו לקבל את כל העדכונים מעמוד חדשות 2 בפייסבוק למשל, תמצאו מקום לכך. הפרסומים יהיו כרונולוגיים כמובן.
אם שאלתם את עצמכם מתי השינוי הגדול יצא לפועל?
בפייסבוק ציינו כי כבר החל מהערב חלק מגולשיה יזכו לעדכון החדש.