הגולשים הישראלים הם מהמעורבים והפעילים ביותר בעולם - כך עולה מדוח שפרסמה אתמול חברת המחקר והמדידה העולמית קומסקור.
הגולש הישראלי מבלה באינטרנט 38.3 שעות בממוצע בחודש, שני רק לגולש הקנדי, המבלה 40.4 שעות בממוצע לחודש. במקום השלישי מדורג האמריקנים ואחריהם הבריטים.
עוד מצביע הדוח על כך שזמן השהייה הממוצע של הגולש הישראלי גבוה בכ-60% מהממוצע העולמי העומד על 24 שעות בחודש. לדברי מייק ריד, סגן נשיא קומסקור, "ישראל היא אחד משוקי האינטרנט הכי פעילים ודינאמיים בעולם ןהישראלים הם צרכנים מתוחכמים וחובבי טכנולוגיה במיוחד".
ריד אף התייחס לאלמנט החדשנות והיזמות שמאפיין את קהילת האינטרנט הישראלית ולא חסך במחמאות. "למרות הגודל היחסי הקטן שלה, ישראל תורמת באופן לא פרופורציונלי להתפתחות של הנוף הדיגיטלי הגלובלי", ציין.
במסגרת הדוח פרסמה קומסקור גם את דירוג אתרי האינטרנט המובילים בישראל. את הרשימה מובילה גוגל עם 3.8 מיליון גולשים שונים בחודש (92% מאוכלוסיית האינטרנט הישראלית), אחריה פייסבוק, שרשמה זינוק של 92% בשנה האחרונה, עם 3.5 מיליון גולשים שונים בחודש.