הרשת החברתית פייסבוק פרסמה הערב את הכנסותיה לרבעון השלישי של השנה. מהנתונים עולה כי החברה רשמה הכנסות של 1.26 מיליארד דולר ומניית החברה רשמה זינוק של 9.8 אחוזים.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
מאז הונפקה בבורסה לראשונה, משקיעים רבים שהחליטו לסחור במניית החברה, גילו מהר מאוד כי "הימרו על הסוס" הלא נכון. מניית החברה צנחה ב-50 אחוזים, כאשר החשש המרכזי של המשקיעים הוא שהרשת החברתית לא תצליח לייצר מזומנים מהמשתמשים שלה.
מהדוחות שהתפרסמו הערב עולה כי פייסבוק הצליחה לעקוף את תחזיות הרווח שלה שעמדו על 311 מיליון דולר עם גידול של 32 אחוזים לעומת הרבעון הקודם. בנוסף ההכנסות של הרשת החברתית מפרסום עלו ב-36 אחוזים - רווח של מעט יותר ממיליארד דולר. עם פרסום הנתונים עלתה מניית החברה ב-10% עד לסיום המסחר בנאסד"ק, שם נסחרת המנייה.
לאחרונה השיקה החברה מוצרים חדשים הקשורים לפרסום הסלולרי כמו יישום המאפשר למשתמשים לשלוח מתנות אמיתיות למשתמשים אחרים ויישום נוסף המאפשר גמישות רבה יותר למפרסמים. הפרסום הסלולרי אמור לנסות לפתור את הבעיה העיקרית של פייסבוק: איך לתרגם את כמות המשתמשים העצומה של פייסבוק לרווח.