אחרי שסלקום TV נכנסה לשוק וחברת פרטנר הודיעה כי בכוונתה להגיע גם למסך הקטן, הודיעה היום (חמישי) חברה נוספת על הצטרפותה לתחרות על הכיס של הצופה הישראלי. חברת הענן "טריפל סי" פרסמה כי היא נכנסת לתחום שידורי הטלוויזיה על תשתית האינטרנט, תחת מותג חדש "smart".
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
smart מציעה ממשק המתאים לכל מכשיר קיים, ללא צורך בחומרה נוספת ותוך שימוש באפליקציות זמינות. חידוש נוסף שמציעה smart הוא הקלטת כל הערוצים המשודרים 24/7 ואפשרות לצפייה ישירה בכל תוכן ששודר בטווחי זמן של 7 ימים ועד 14 יום אחורה, ישירות מהענן. עוד תאפשר החברה לכל לקוח להתקין את שרותי הטלוויזיה על גבי המחשב או הסמארטפון, ללא כל צורך בממיר, באיכות שידור HD וספריית סרטים גדולה.
"אנחנו מציעים לצרכנים הישראלים דרך חדשה לצרוך את שרותי הטלוויזיה שלהם ולקבל את כל ערוצי התוכן המרכזיים בעלות הזולה ביותר בישראל - 50 שקלים לחודש", הסביר רמי נחום, מנכ"ל ומייסד טריפל סי. "smart מציעה מהפיכה אמיתית שמשלבת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, חווית משתמש ייחודית עם מירב התכנים האפשריים במחיר המשקף חיסכון של בין 40% ל- 80% ממחירי המתחרים בתחום הטלוויזיה החכמה".
היום עומדים מחירי חבילות הטלוויזיה על 40-100 שקלים. כך למשל חבילת צפייה ב"סלקום TV" עולה 99 שקלים, חבילת "הוט נקסט" מלאה תעלה לכם 69 שקלים ומנוי לנטפליקס יעלה 44 שקלים.