פחות מיממה לאחר שפורסם כי השחקנית הישראלית גל גדות תככב בפרסומת במהלך משחק ה"סופרבול" האמריקני, השיקה חברת Wix הישראלית את הקמפיין המיוחד והפיצה את חלקו הראשון ברשתות החברתיות. בפרסומת רוויית האקשן מככבת גדות לצד כוכב הפעולה הבריטי ג'ייסון סטיית'אם.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
זוהי השנה השלישית ברציפות שחברת פיתוח האתרים המובילה מפרסמת במהלך אירוע ה"סופרבול" - משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית - שהוא גם האירוע הטלוויזיוני הנצפה ביותר בארה"ב. השנה תהיה זו הפעם הראשונה שקמפיין סופרבול מושק באמצעות YouTube Live ו-Facebook Live.
הפרסומת, בת 30 השניות, תשודר במהלך הרבע הרביעי של משחר הגמר, שיתקיים ב-5 בפברואר ועלותה 5 מיליון דולר. כמו כן, בשבועות המובילים למשחק צפויים להשתחרר סרטונים נוספים.
"אנחנו מתרגשים מאוד מכך שאנחנו מספרים את הסיפור שלנו בעצמנו ומהעובדה שזאת הפעם הראשונה בתעשייה שקמפיין סופרבול מושק Live" אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, "הקמפיין הזה הוא הרבה מעבר לפרסומת עצמה, מדובר בנרטיב מתמשך על החברה ועל הלקוחות שלנו, והמסר הוא תמיד לאפשר למשתמשים שלנו, גם בעולם שלעיתים משובש, להיות הגיבורים האמיתיים".
חברת Wix עוזרת בתכנון ובניית אתרים והיא מפרסמת במהלך הסופרבול זו השנה השלישית ברציפות. בשנה שעברה היא הפיקה את הפרסומת עם אולפני "דרימוורקס" והשנה תפיק לגמרי לבד.