חברת הסלולר הגדולה בישראל, סלקום, דיווחה הבוקר על תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השני של השנה, תוך שהיא מציגה קיטון בהכנסות וברווח. סלקום הציגה הכנסות בהיקף של 1.58 מיליארד שקל, ירידה של 6% בהשוואה ל-1.69 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. בשורת הרווח הנקי, הציגה סלקום ירידה של 25.2% - עם רווח של 244 מיליון שקל, בהשוואה ל-326 מיליון שקל ברבעון השני ב-2010.
סלקום דיווחה כי חלה ירידה של כ-26.2% בהכנסה החודשית הממוצעת למנוי, בהיקף של 108.2 שקל לרבעון השני, לעומת 146.6 שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ברבעון השני של 2011, נוספו לסלקום כ-32 אלף מנויים חדשים נטו למצבת מנויי הדור השלישי שלה, שהגיעה לכ-1.22 מיליון מנויים. בסיס הלקוחות של החברה עם סיום הרבעון עמד על כ-3.366 מיליון מנויים - כאשר שיעור הנטישה ברבעון עמד על כ-6.4%, בהשוואה לשיעור נטישה של 7.1% ברבעון הראשון של שנת 2011, ושיעור נטישה של 4.9% ברבעון המקביל אשתקד.
לטענת החברה, הנטישה ברבעון השני הושפעה מהתחרות המוגברת ומהשינוי הרגולטורי בנוגע להפחתת דמי היציאה, המאפשר למנויים לצאת מתוכנית עם התחייבות בתשלום דמי יציאה זניחים.