חצי שנה לאחר התקלה הגדולה: שיבושים נרשמו בשעות הצהריים ברשת סלקום באזור חיפה וצפון, ולקוחות רבים התקשו לגלוש באינטרנט. על פי ההערכות, התקלה עלולה להשפיע על רוב לקוחות סלקום - כ-3.3 מיליון משתמשים.
על פי הידוע, קרסו עשרות אתרים סלולריים בצפון הארץ ואין קליטת שיחות סלולוריות וקבלת ושליחת מידע. הדבר נראה גם במוקדים של החברות המתחרות - פרטנר ופלאפון. התקלה אירעה ברשת דור 3 של החברה, ובעקבות כך העבירה החברה את המנויים לרשת 2.5 (GSM).
מרשת סלקום נמסר היום בתגובה: הקושי באזור הגליל המערבי הסתיים וכי הגלישה כמו גם השיחות על גבי רשת דור 3 מתבצעות באופן תקין. החברה מבהירה כי גם בעת התקלה נמשכו כסדרם שירותי דור 2.5.
בסוף חודש נובמבר בשנה שעברה אירעה תקלה חמורה ביותר ברשת סלקום, אשר מנעה קבלה והוצאה של שיחות בקרב מאות אלפי משתמשים, וכן תקלה חלקית גם בשליחה וקבלת SMS.
בעקבות התקלה כינס מנכ"ל סלקום עמוס שפירא מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה הודיע על פיצוי ללקוחות החברה. בסלקום הגדירו את התקלה הקודמת כ"תקלה החמורה בתולדות החברה", שהייתה ככל הנראה בתוכנה בליבת הרשת. למרות התקלה, ההכנסות ברבעון עלו ב-1.4% ל-1.6 מיליארד שקל.