תקלה חמורה ברשת הטלפוניה החדשה של בזק, רשת ה-NGN, אירעה שוב בלילה שבין שבת לראשון. אולם, מפני שהתקלה אירעה בשעת לילה מאוחרת ונמשכה כשעתיים לערך, היא כמעט ולא הורגשה. בכל זאת, התקלה מהווה עוד הוכחה לכך שהרשת אינה מגובה כמצופה ומערכות הגיבוי אינן נכנסות לפעולה באופן אוטומטי.
ולהוסיף חטא על פשע, בזק כלל לא דיווחה על התקלה, לא בצורה פומבית לבורסה, כפי שעשתה בתקלה הקודמת שאירעה לפני כחודש וחצי, ולא למשרד התקשורת. ככל הנראה, בזק לא דיווחה על התקלה מתוך תקווה שהיעדר תוצאה של נזק מוחשי, יעלים אותה והיא לא תידרש לתת הסברים.
הנפילה אירעה בשעת לילה מאוחרת, כנראה באזור השעה 3:00, ומערך הטלפוניה נפגע קשות, עד השעה 6:00 בבוקר, בה הצליחה בזק להשתלט על התקלה. התקלה הזו מגיעה חודש לאחר התקלה האחרונה, שהפילה את רשת הטלפוניה למשך 4-5 שעות ופגעה במיוחד ביכולת של הציבור להתקשר למוקדי חירום.
בין התקלות אין קשר, אך ניתן להעריך כי אם יהיו תקלות בסדרי גודל שישפיעו על הרשת בצורה כלל-ארצית, החברה לא תוכל לשבת בחיבוק ידיים ולהגיד שמדובר באירועים נקודתיים. כתוצאה מהתקלה שאירעה לפני חודש וחצי, הוחלט בבזק להעביר את כל מספרי מוקדי החירום למערכת הטלפוניה הישנה, עד למועד לא ידוע. למרות שבפעם הקודמת פיצתה החברה את כל הלקוחות בשבוע של שיחות חינם לסלולר, מסתמן שהפעם לא יהיה פיצוי, משום שהתקלה לא הורגשה.
בעקבות פניית מערכת "גלובס" לחברת בזק, החליטה החברה לעדכן את משרד התקשורת והבורסה גם בתקלה האחרונה.
מחברת בזק נמסר בתגובה: "בעקבות שדרוג ברשת בזק בשעות הלילה, התרחשה פגיעה בשיחות שהיא ספיח ישיר של השדרוג, וטופלה במהירות ובאופן מלא. שדרוג הרשת, הינו חלק מהרחבת השירותים המתקדמים שמציעה בזק, וכתוצאה מהגידול בכמות הלקוחות המחוברים לשירותים אלו. עבודות יזומות מבוצעות ברמה יום יומית והן מתואמות בכוונה לשעות הלילה, בזמן שהפעילות על הרשתות זניחה".