בזמן שישראל סופגת ביקורת על רקע אירועי המשט לעזה וכשהקרב על דעת הקהל העולמית רק מתחמם - לפחות תחום אחד מספק לנו גאווה תוצרת כחול-לבן, ללא שום צורך להתנצל.
לא פחות משבעה משרדי פרסום מישראל כיכבו בגמר תחרויות הפרסום בפסטיבל ניו-יורק היוקרתי עם שיא של מועמדויות - 26 במספר. השנה, בפעם הראשונה מאז נוסדה התחרות לפני 53 שנים, נערך האירוע בשנחאי שבסין כחלק מתערוכת ה-EXPO העולמית 2010 בעיר.
את הרשימה הפטריוטית הוביל משרד שלמור אבנון עמיחי עם 16 נציגויות. על יתר הפרסים התחרו: Gravity, באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi', שמעוני פינקלשטין Draftfcb, מקאן אריקסון, גיתם BBDO ודרורי שלומי.
משרד ישראלי זכה בפרס האו"ם
בין שלל הפרסים שגרף שלמור-אבנון-עמיחי בלט אחד מכובד במיוחד. למשרד הוענקה מדליית הכסף של האו"ם עבור פרויקט SDIA של הוועד למלחמה באיידס. במסגרת הקמפיין הזוכה הופץ בתחנת הרדיו ברחבי ישראל הסינגל 'Going All The Way' של להקה לא מוכרת בשם SDIA.
השיר, המספר את סיפורה של נערה עם חיי אהבה הרפתקנים, כבש את גלי האתר וזכה לחשיפה גדולה. ב-1 בדצמבר, יום האיידס העולמי, נחשף כי שם ההרכב הוא למעשה היפוך אותיות של המילה AIDS כשהמסר של השיר: תראו כמה קל להדביק.
"הזכייה בפרס היוקרתי של האו"ם היא זכות וגאווה גדולה", אמרו בשלמור אבנון עמיחי. "לא רק לענף הפרסום, אלא למדינה כולה. לא בכל יום ישראל זוכה למילה טובה מהאו"ם ובטח לא השבוע".
ג'קי אלדן, הקונסול הכללי של ישראל בשנחאי, אמר לאחר הזכייה כי "לקבל פרס מהאו"ם בכל מצב ובכל שעה זה דבר נפלא וחשוב, אך היום הפרס שישראל מקבלת מהאו"ם מקבל חשיבות כפולה ומכופלת".