אחרי שסחף אחריו את עם ישראל והפך ל"מאמי" הלאומי החדש, מסתבר שגם בעסקי המזון המהיר מאוהבים באלירז שדה.
הערב הגדול של המלצר החדרתי, כך מסתבר, היה גם ערב רווחי במיוחד לרשת "פיצה האט". בזמן ששדה וארבעת חבריו כססו ציפורניים, הרגיעו הצופים את העצבים בעזרת בצק, גבינה ורוטב עגבניות.
"האח הגדול היה יותר גדול מכפי שחשבנו. לא יאומן עד כמה התכנית הזו חזקה", כתב אודי שמאי, מנכ"ל ובעלי "פיצה האט" ישראל, בעמוד הפייסבוק של הרשת. במשך התכנית, כך חושף שמאי, נמכרו פיצות בקצב של יותר מ-1,000 שקל בדקה.
אז האם המנצח יזכה לנתח מהרווחים? בינתיים, עד שיחליט מה לעשות עם מיליון השקלים, ישמח בוודאי אלירז לדעת שב"פיצה האט" יותר מישמחו לכבד אותו במגש חם. ומה עם המקום השני? "גם את סער לא נקפח", מבטיח שמאי.