הבירוקרטיה מכה בפעם המי יודע כמה: משה ושולמית הם זוג נשוי שתכנן לצאת לחופשה של שבוע באילת. לרוע המזל, משה גילה לפני כשלושה שבועות שהוא חולה במחלת הסרטן, ולכן נבצר ממנו לנסוע לנופש עם אשתו. בני הזוג מיהרו לבטל את ההזמנה בבית המלון, שאפשר לבני הזוג להגיע אליו במשך כשנה על חשבון אותה הזמנה. לחברת ארקיע, שהייתה אמורה להטיס אותם לעיר הדרומית, יש מדיניות אחרת.
"נבצר לנו מלהבין אותך ולהחזיר לך את הכסף, ומאחלים לך המשך טיסה נעימה איתנו", נמסר למשה מחברת ארקיע לאחר שביקש לבטל את הטיסה. "זה כמו לדקור אותך ולהגיד לך - תמשיך לבלות", אמר משה ממיטת חוליו בבית החולים וולפסון בחולון. בשבוע שעבר הגדילה לעשות חברת ארקיע, והוא קיבל מכתב ממנהלת שירות הלקוחות שאיחלה לו רפואה שלמה.
על חוסר תבונה ורגישות
חברת ארקיע ממשיכה במופע האימים שלה כלפי משה. "במועד בקשתך לא התקיימו התנאים לפי חוק הגנת הצרכן ולכן לא ניתן להיעתר לבקשתך", אך זה לא היה סופו של המכתב, "אנו מקווים שתשובתנו תעזור לך להבין את המדיניות", חתמו.
כשבתו של משה ניסתה להגיע לשירות הלקוחות של חברת ארקיע, היא גילתה שאמנם אנחנו נמצאים בשנות ה-2000, אבל כדי להגיע לשירות הלקוחות של ארקיע, יש לשלוח פקס. אך למרות שסכום הזיכוי הוא 250 שקלים בלבד, משה התעקש. "מבזים אותי", הוא הסביר. לאחר פנייתנו לחברת ארקיע הוחזר הכסף למשה, אבל היה ניתן לסיים את הסאגה הזו מוקדם הרבה יותר, עם הרבה יותר תבונה ורגישות.