זה התחיל מעסק משפחתי קטן, חנות בגדים של 20 מטר בנצרת שירש עומר מאביו, עד שהחנות הקטנה הפכה בתוך כמה שנים לרשת חנויות ענק, כשכל סניף משתרע על בין 2,500 ל-5,000 מ"ר.
או-מול היא רשת האופנה הערבית הראשונה שמנסה לפרוץ את גבולות המגזר - לכלל האוכלוסיה. לאחרונה היא פתחה סניפים בחדרה ובראשון לציון, ובעתיד צפויים להיפתח סניפים בין השאר בחיפה, באשדוד ובבאר שבע.
כאן המחיר זה שם המשחק, הרשת מחזיקה מותגים בינלאומיים כמו ראלף לורן, אברקרומבי או נאוטיקה - ומוכרת אותם בהנחות גדולות במיוחד. לצד המותגים, הבעלים מייבא גם הלבשה לא ממותגת מסין, הודו וטורקיה, וגם בגדי ילדים.
אלף לקוחות ביום בכל סניף
חוויית הקנייה של או מול בסיסית למדי. קשה להגיד שיש כאן הנאה מיוחדת להסתובב ולרכוש, כמו בקניונים המדוגמים של מרכז הארץ. אבל הקהל מגיע בקצב גובר, עם כאלף לקוחות ביום בכל אחד משבעת הסניפים בממוצע.
"החלום זה לעשות פריסה על כל הארץ, אנחנו מתחזקים כלפי דרום, והלאה אולי אירופה", אומר מנכ"ל רשת או-מול עומר סלאח. ומי יודע. עם השאפתנות של עומר, הם בהחלט מסוגלים להגיע - גם לשם.