במשרד התמ"ת בראשותו של השר שלום שמחון, בודקים בימים אלה איך אפשר להוזיל עוד את סל הקניות שלנו.
ממידע שהגיע לידי חדשות 2 באינטרנט מווועדת המחירים בראשותו של מנכ"ל משרד התמ"ת שרון קדמי, עולה כי בימים האחרונים החליטו במשרד לערוך בדיקות שבועיות של מחירי מוצרים שונים בסל קניות ממוצע ברשתות השיווק השונות בכל רחבי הארץ.
תוצאות הבדיקות המשוות והמחירים, יעלו מידי שבוע לאתר משרד התמ"ת באינטרנט - וכך הציבור יוכל להשוות בדיוק את המחירים לפני הקניות שלו. גורם בוועדה אמר היום לחדשות 2 באינטרנט כי, "כך רשתות השיווק יהיו חייבות לפעול בשקיפות מול הציבור, ולא למכור בכל סניף שלהם במקום אחר בארץ, במחיר אחר".
בנוסף החליטה הוועדה לפעול להוזלת מחירי מוצרי הטיפוח והניקוי. בדיקת הוועדה העלתה כי לא רק מוצרי המזון, אלא גם משחות השיניים, הסבונים, השמפו וקצף הגילוח עולים בישראל עשרות אחוזים יותר מאשר בעולם.
הוועדה בוחנת אפשרות לייבוא מקביל של מוצרים אלה, על מנת ליצור תחרות בשוק ולהוזיל את המחירים.