קצת לפני שעם ישראל התיישב מול הטלוויזיה כדי לצפות בגמר "האח הגדול", הלך העם להשביע את רעבונו בסניף בורגראנץ' הקרוב למקום מגוריו.
ביומיים שלפני גמר התכנית המצליחה, נרכשו כ-44 אלף קופונים לרשת המזון המהיר בורגראנץ' באתר BUY2, עשרות האלפים שרכשו את הקופונים הגיעו לפדות אותם אתמול בתוך שעתיים - "מה שחיסל את המלאי בסניפי הרשת", כך אמר לחדשות 2ליאור מויאל, סמנכ"ל השיווק של בורגראנץ'.
"שמונה שנים לא ראיתי התנפלות כזו - לא נשאר כלום במטבח ולא במקררים", הוא סיפר, "לא קציצות, לא לחמניות. לא פוטטו".
במסגרת המבצע הוצעה ארוחת "קומבינה" זוגית ב-40 שקלים במקום 80. היום חנויות הרשת כבר לא היו עמוסות כלל, המוני הרעבים עברו בוודאי למסעדה אחרת שמוכרת ב-50% הנחה, באחד מעשרות אתרי ההנחות שצצו בישראל בחודשים האחרונים.