הושג הסדר בין החברות "גט טקסי" ו"מוניות הדר", המפעילות שירותי הסעות נמל התעופה בן גוריון. החברות הודיעו הבוקר (שישי) שהגיעו לסיכום, אך הן מסרבות לחשוף את פרטיו. המשמעות המיידית היא שהחל מיום שני יוכלו ציבור הנוסעים להנות מנסיעות מנתב"ג ואליו במחיר של 31% פחות ממה שהיינו רגילים.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
ההודעה על סיום הסכסוך מגיעה לאחר שהבוקר והלילה פתחו נהגי מוניות מתחנת "הדר" בשביתה, סירבו להסיע נוסעים ואף חסמו את דרכם של נהגי מוניות אחרים. הנהגים מחו על החלטת החברות להפחית ממחיר הנסיעה את אותם 31% ממחיר הנסיעה, מה שלטענתם יגרור פגיעה בפרנסתם.
הסכסוך בין "הדר" ו"גט" החל לאחר שבמכרז החדש לשירותי מוניות זכתה מוניות הדר בשותפות עם חברת גט, אך שתי החברות לא הצליחו להסכים על שיתוף פעולה ביניהן.
בעקבות הסכסוך, שגרם לעיכוב בהוצאתו לפועל של מכרז המוניות מנתב"ג, כינסו אתמול מנכ"ל רשות שדות התעופה יעקב גנות ומנהל נתב"ג שמואל זכאי פגישה דחופה.
בתום הפגישה הורה אתמול מנכ"ל רש"ת כי על מנת למזער את הפגיעה בציבור הנוסעים מנתב"ג, החל מיום שני הקרוב תוכל כל מונית לאסוף נוסעים מנמל התעופה - מהלך שכאמור בוטל עם סיום הכסוך.