תביעה ייצוגית יוצאת דופן נגד חברת בורגראנץ': לקוחה שהזמינה מנת המבורגר בסניף החברה בקניון השרון בנתניה הגישה תביעה בסך 10 מיליון שקלים נגד בורגראנץ' - לאחר שטעם הקציצה, לטענתה, היה שונה מטעמה הרגיל.
התובעת טלי לופו טוענת בתביעתה כי טעם ההמבורגר שהוגש לה שונה, וכי לא מדובר במנה הידועה של הרשת. לכן, לאחר שלדבריה קיבלה מנה אחרת מהמוגש בדרך כלל בסניפים, על החברה לפצות את כל הלקוחות שנפגעו מהדבר בעלות של 10 מיליון שקלים.
עו"ד ארנון גרפי, המייצג את רשת ההמבורגרים, סיפר לחדשות 2 באינטרנט כי "מדובר בדיוק בדברים שצריכים להימנע מהם בתביעות הייצוגיות, מכיוון שמדובר בתביעה מופרכת. הם ניצלו תקלה לשיטתם, בסניף בודד מתוך 110 סניפים והפכו כאילו מדובר בתופעה לכלל הסניפים - דבר שאין לו הוכחה. התובעת אפילו לא ניסתה להוכיח שזאת תקלה שחוזרת על עצמה - דבר המוציא שם רע לתביעות ייצוגיות".
עו"ד גרפי הוסיף כי התרופה למקרים כאלו היא חיוב כל ההוצאות שנגרמו לרשת, ופיצוי אם יגרם פגיעה בשמה הטוב. עוד מציין גרפי כי מדובר המתלוננת נוהגת להגיש תביעות ייצוגיות באופן סדרתי.