המלחמה בין רשתות השיווק עולה מדרגה: רמי לוי תובע את אייל רביד, הבעלים של רשת "ויקטורי", בטענה להתנהגות מסחרית בלתי ראויה מצדו. לטענת לוי, רביד והרשת שבבעלותו רקחו תכנית פעולה שתכליתה הייתה לפגוע ברשת השיווק שלו, ולרומם את "ויקטורי" על חשבון "רמי לוי שיווק השקמה".
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
כתב התביעה שהוגש באמצעות עורכי הדין רון רוה וסיגל בנימין והגיע לידי חדשות 2 Online הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, וסכום התביעה עומד על 10 מיליון שקלים. על פי התביעה, מטרת התכנית של אייל רביד והיחצ"ן גל בייסברג הייתה להפוך את רמי לוי ל"אויב החקלאים".
"כחלק מתכנית הפעולה במסגרת הקמפיין עבור רביד וויקטורי, בייסברג וגל תקשורת השתילו מסרים כוזבים בקרב החקלאים כאילו רמי לוי 'גונב אותם', כשהמטרה היא להפוך את רביד ל'מלך החקלאים' ו'מלך הסחורות'".
עוד נטען בכתב התביעה כי רשת ויקטורי ומשרד יחסי הציבור "גל תקשורת" הפיצו הודעות כוזבות במטרה לחבל בעסקיו של רמי לוי. "תכנית הפעולה נועדה להטעות את הצרכנים ואת החקלאים כדי לסבור שרמי לוי פוגע בחקלאים ונוקט בטקטיקות מסחריות לא הוכנות, כל זה כדי להדיר קונים מהחנויות של רמי לוי".
"כחלק מאותו קמפיין נגטיבי יזמו הנתבעים מתקפה של החקלאים נגד רמי לוי במסגרת 'ועידת ישראל לחקלאות' בחודש דצמבר 2015", ציינו התובעים. "באותה ועידה מצא עצמו רמי לוי, לתדהמתו, במרכזה של מתקפה אישית חסרת תקדים, שקרית ואלימה".
כל הפרטים על תביעת המיליונים - הערב בתכנית חיסכון ב-19:30.