גנבי המכוניות שידרגו את השיטה. הם כבר לא מחפשים מכונית אקראית ברחוב, אלא עובדים לפי הזמנות, ומתמקדים בעיקר ברכבי יוקרה. "החוליות יודעות מה הן הולכות לגנוב", מספר חיים אוזן, מנהל מערך המבצעים בחברת "איתוראן". "יש להן מטרה לגנוב סוג רכב מסוים, עם כל הציוד, מוכן".
אחת החוליות שמתמחות בשיטה הזו פועלת בטייבה. אמיד מוחמד הוא מנהיג חוליה, המתמחה בגניבת מכוניות מחניונים של בנייני מגורים. השיטה שלהם עובדת כך: החוליה מתפצלת לשניים, כאשר הצוות הראשון מתגנב לחניון ומוציא את הרכב. מחוץ לחניון ממתין הצוות השני, שתפקידו להעביר את המכוניות למשחטות, בטייבה ובשטחים.
אחרי שהמכוניות מגיעות למשחטה, יוצאים הגנבים מיד לחניון הבא, ממנו יגנבו את המכונית הבאה. חברות הביטוח הקימו בשיתוף עם המשטרה יחידה שתפקידה להתמודד עם תעשיית הגניבות, המגלגלת מיליוני שקלים. מדי פעם הם מצליחים לשים את ידם על הגנבים, אך כל עוד האזרח הישראלי ימשיך לחפש חלפים זולים, מבלי להתעניין במקורם - התעשייה הזו תמשיך לפרוח.