מי מאיתנו לא היה רוצה שאראלה ממפעל הפיס תתקשר אליו ותבשר לו שזכה בפרס יקר ערך? מסתבר שכמעט אף אחד. מסקר שנערך עבור מפעל הפיס עולה ש-44% מהציבור היה רוצה לקבל שיחת טלפון מאראלה ואילו רק 25% מעדיפים שיחה מבן הזוג.
במסגרת הקמפיין של מפעל הפיס, המוקדנית אראלה מתקשרת בכל פעם לזוכה המאושר ומספרת לו שזכה בפרס גדול למדי. לדברי החברה, הקמפיין הגדיל את המודעות והאהדה למפעל הפיס ואף הצליח להגיע לרמה של שיח ציבורי חיובי שטבע את המשפט ששגור כיום בפי רבים "אראלה תתקשרי אליי".
עוד עולה מהמחקר כי הציבור סבור שאראלה הוא השם אשר מביא הכי הרבה מזל טוב, יותר מכל שם אחר שנבדק (בין השאר נבדקו השמות מזל, ברכה, שמחה, טובה).
בקמפיין ההמשך, אראלה תמשיך להתקשר לזוכים, שאף מוכנים לראשונה לחשוף את שמם ופניהם על גבי שלטי החוצות, באינטרנט, בבתי הקולנוע וברדיו. לדברי דורון אנגל, סמנכ"ל שיווק, פרסום ומכירות במפעל הפיס, "עוצמת הקמפיין הפתיעה אף אותנו. הצלחנו בקמפיין ליצור למוצר פנים וקול, ולהעביר לצרכן את תחושת הזכייה . השכלנו בתקציב נמוך ביותר במונחי שוק הפרסום בארץ, למנף את הקונספט ולהביא אותו לכל בית בישראל".