האובך הכבד לא עזב את שמי אילת, וגרם לחברת התעופה ארקיע להודיע לעשרות נוסעיה כי לא טיסתם לא תמריא הערב. גם אוטובוסים לא היו ברשות חברת התעופה, וכך מצאו עצמם הנוסעים באילת כשהם נאלצים להישאר לישון בה לילה אחד נוסף.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
הנוסעים המתינו לבשורה עוד משעות התעופה המוקדמות, אבל נענו בשלילה שוב ושוב. בשעה מאוחרת יותר, החלו להתפרץ הנוסעים על הדיילים והדיילות בשדה התעופה באילת והרימו את קולם. "תדאגו לתת לנו תשובות", אמרו הנוסעים, "התירוצים שלכם לא מעניינים אותנו. אנחנו הלקוחות שמשלמים על הכרטיס, ואתם תתנו לנו תשובות".
צביקה גרוניך, שנמנה על הנוסעים התקועים בנמל התעופה, סיפר: "אני נמצא כאן כמה שעות והטיסה שבה הייתי אמור ליסוע כלל לא עומדת לצאת בשעות הקרובות, בחברה לא מספקים תשובה מדויקת לגבי מתי יהיה פיתרון".
גרוניך מספר כי בשל העומס שנוצר, הציבו החברות אוטובוסים לרווחת הנוסעים הזועמים: "עשרות נוסעים מיואשים נאלצים לעלות לאוטובוסים שהגיעו באיחור רב ממועד הטיסה שנקבע. רובם עושים זאת בלית ברירה".
נציגת החברה, שניסתה להרגיע את הנוסעים הזועמים, לא הצליחה להשקיט את המהומה. "היינו בשקט ארבע שעות", צעקו הנוסעים, "אם ב'ישראייר' ו'אל על' מצאו פתרון, אז שימצאו גם כאן פתרון. למה הם מצפים, שנישן בחוץ?".
מחברת ארקיע נמסר בתגובה, כי "לצערנו, עקב מזג האוויר הקשה נסגר נמל התעופה באילת להמראות ונחיתות. על פי התחזית, מזג האוויר אמור היה להתבהר לקראת השעה 22:00, אולם בפועל תנאי הראות עדיין אינם מאפשרים המראות ונחיתות".
עוד צוין, כי "לכן, על פי הנחיית רשות שדות התעופה, נאלצה חברת "ארקיע" לבטל את הטיסות. ארקיע עושה את מיטב המאמצים לסייע לנוסעים למרות שמדובר בכוח עליון ובנסיבות שאינן בשליטתה. בכל מקרה, כל הנוסעים יוכלו לעלות על טיסות שהוסיפה ארקיע במיוחד מחר בבוקר".