חלק מקוראי "ישראל היום" שפשפו הבוקר (חמישי) את עיניהם בתדהמה כשבין הידיעות השונות הופיעה פרסומת לחברת יינות המתייחסת לתיק 1000, בו חשוד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ומוזכרת בו גם רעייתו שרה.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
"שרה, יש עוד יינות חוץ משמפניה ורודה", נכתב בראש הפרסומת של רשת חנויות היין "יין בעיר" ופורסמה על פני עמוד שלם בעיתון המזוהה עם ראש הממשלה.
הרקע לפרסומת הם הפרטים שפורסמו לפני שבוע במהדורה המרכזית באשר לחקירה הראשונה נגד ראש הממשלה. על פי החשד, נתניהו קיבל טובות הנאה מאיש העסקים ארנון מילצ'ן, כששווי המתנות אותן קיבל עומד על מאות אלפי שקלים. על פי החשד, מילצ'ן העביר לרה"מ סיגרים בעלות של כ-200 שקלים ליחידה, וסיפק לשרה נתניהו שמפניה ורודה בשווי של כ-300-400 שקלים לבקבוק.
עבר מתחת לרדאר?
גולשים ברשתות החברתיות שהבינו כי מדובר בפרסום לא טריוויאלי ב"ישראל היום", העלו את צילום העמוד ותהו מה עומד מאחורי הפרסום. "לא יאמן. מודעה בעמוד 18 בגיליון הבוקר של ישראל היום. עבר לעמוס רגב מתחת לרדאר. מישהו עוד ישלם על זה", צייץ העיתונאי אריק בנדר בטוויטר.
לעומתו, העיתונאי אוריה כנף בחר להאמין שבעיתון דווקא היו מודעים לפרסום, ועשו זאת בכוונה. "משחררים כל רסן גם במחלקת המודעות בישראל היום", צייץ.
השבוע נחשף כי איש העסקים העומד מאחורי פרשת 2000, בה עלה חשד לעסקת שוחד בין בעל הון לראש הממשלה, הוא ארנון (נוני) מוזס, מו"ל "ידיעות אחרונות". על פי הפרסומים, נתניהו הציע לצמצם את כוחו של "ישראל היום" בתמורה לסיקור אוהד בעיתון של מוזס.
כעת נותר לתהות האם הפרסומת ב"ישראל היום" הבוקר היא איתות לראש הממשלה, שניהל, על פי החשד, משא ומתן עצמאי על עתיד העיתון. כדי לענות על השאלה פנינו ל"ישראל היום" אך שם סרבו להגיב.