היום כל בעל רשת או מותג רוצה לקשט את האירועים שלו בכמה שיותר פנים מוכרות. העומס של ההשקות, הפתיחות והאירועים הנוצצים בתחרות מי יצליח להביא את השם החם ביותר יצרו מקצוע חדש - ספק סלבריטאים.
"בכרטיס ביקור שלי יש רק משפט אחד - דנית בן סימון, מפזרת אבק כוכבים. זה ההגדרה", מסבירה דנית. "סלב יכולים להתקשר אליי עם מה שבא להם. הם מתחתנים הם רוצים מישהו שיעשה להם שמלת כלה בחינם, הנחה באולם אירועים. מישהו רוצה טיפול שיניים, הלבנת שיניים, הוא יכול להתקשר אליי, כל הזמן. אני גורם מתווך בעצם".
דנית מוכנה לעשות הכל בשביל המפורסמים שלה, אבל לא עבור כל אחד שקורא לעצמו סלב. לדבריה, היא "פחות" עובדת עם כוכבי ריאלטי: "זה לא הנישה שלי. אני פחות מכוונת לז'אנר הזה". אך לעומת דנית, יש מי שהבין את הפוטנציאל הכלכלי בפליטי, או כוכבי הריאליטי. בתעשייה לא כולם מפרגנים לסוכנות של יריב נתי והפליטים, שמאגדת 40 יוצאי ריאליטי לדורותיהם, אבל הוא למד איך לתרגם את הרעב של התקשורת לטאלנטים שלו לכסף.
גרינר: "זה לא בחינם"
אחת מכוכבות הריאלטי הבולטות ביותר כיום היא ליהיא גרינר, שמספרת גלויות על הכסף שהרוויחה לאחר שהשתתפה בתכנית "האח הגדול": "אני חושבת שיש לי יותר מחצי מיליון בהנחות ומתנות. ברור שזה לא בחינם, אני צריכה לבוא ולהצטלם שם ובאמת הם מכניסים את זה לעיתונים - זה לא בחינם".
כתב בידור ותרבות בידיעות אחרונות, צחי קומה, מסביר: "פעם סלב היה מגיע לאירוע כזה או אחר והיה מקבל מתנה, היה מקבל בושם או משהו בסגנון. היום זה הפך להיות משהו אחר לחלוטין. היום הסלבריטאים מודעים לשם שלהם ולמותג כביכול שלהם. והם גם גורפים על זה לא מעט כסף".