מ"זאוס ספורט" נמסר בתגובה: "מניסיון קודם תנאי הביטול מרתיעים מתעניינים פוטנציאליים ומונעים מהם להגיע ולהתרשם מהמועדון ולהיפגש עם נציגה. חשיפת תנאי הביטול בפגישה פנים אל פנים לרוב יעילה יותר".
מ-VIM נמסר בתגובה: "הפירוט החסר בשיחת הטלפון, נבע מתמימות וחוסר ידיעה בדבר חובתו של המועדון לספר לצרכן בטלפון את אופן חישוב דמי הביטול. אנו מתחייבים לטפל בהתנהלות זו באופן מיידי".
ממכון ג'אמפ נמסר בתגובה: "מכירת המנויים נעשתה על ידי גרופון ואנו קיבלנו את התמורה מחברת גרופון ולא מהלקוחות. ביטול המנוי מתבצע בכפוף לחוק הגנת הצרכן".
מסטודיו בי נמסר בתגובה: "ללקוח יש את הזכות לבטל את המנוי בכל זמן כל עוד המנוי עדיין בתוקף".