חמישה חיילים וחיילות שעברו לשלב הבא הציגה תוכנית האודישנים במדים של העונה התשיעית של כוכב נולד. דווקא הבנים הראו יכולות גבוהות יותר מהבנות, ובחלוקה בין החיילות - השריון עשה היסטוריה.
רותם כהן - "חלל"
רותם כהן נתן את אחד האודישנים הכי טובים שהיו בכוכב נולד מזה הרבה זמן. גם זמר מצוין, גם כישרון, גם מנגן ומלווה את עצמו נהדר. הוא שלט בשיר הזה, הוא לא זייף, הוא עלה טוב מאוד לפלצטים של אמיר דדון שבלעדיהם "חלל" הוא לא "חלל". הסיומת של השיר עם "החיילים שמחכים" היתה מדויקת. אני מאמין שמקומו של רותם כהן בנבחרת של העונה הקרובה. ולמרות שאני שריונר לא מדובר בפרוטקציה.
יורם חי אלעזר - "שיר ישן"
ליורם חי אלעזר יש קול יפה ונעים והוא יודע לשיר, היכולת שלו כזמר מבטיחה מבחינת הביצוע עצמו. מעבר ל"שיר ישן" הותיק שכבודו במקומו מונח, הייתי רוצה לשמוע אותו שר מזרחית, רוצה לשמוע אותו שר רוק. הסיבה היא שהוא מזכיר לי את אבי בן-אבו מהעונה הקודמת פלוס תוספת של רכות מסוימת . יש ליורם מעט בעיה בכריזמה והוא יצטרך להכין את עצמו היטב להמשך הדרך, כי כרגע יש לו בעיקר קול יפה.
ליזי יצחק - "אייכה"
הביצוע של ליזי יצחק ל"אייכה" לא עשה לי הרבה עד הפזמון, היא שעממה, כנראה שהיתה עצורה וסגורה מחוסר ביטחון. בפזמון פתאום היא התחילה לפתוח את הקול והראתה שאולי יש בה יותר. עושה רושם שעדיין יש לה הרבה מה לגלות, ושהיא עוד לא הראתה את כל מה שהיא יודעת. לא בטוח שזה יספיק לנבחרת.
טל פנחס - "מה שיותר עמוק יותר כחול"
יחסית לתותחן שעומד באמצע שטח אש עם גיטרה אקוסטית ושר טל פנחס נתן אודישן טוב מאוד. הוא כריזמטי, הוא יודע קצת לנגן עם חצי עיבוד, הוא יודע לשיר ולבטא בשירה שלו כוונה ורגש. אבל המבחן האמיתי שלו יבוא בהמשך, כשהשירים יהיו אחרים, מורכבים יותר, ולא יעמדו לו ההקלות של תנאי השדה. בכל זאת, כשמאזינים לקול שלו, אפשר למצוא שם עומק וכוח ומורכבות ויכולת הבעה מעניינת.
נטע בראל - "בך לא נוגע"
נטע בראל התחילה את האודישן שלה ממש לא טוב. לקח לה בית שלם של השיר להתאפס ורק אז היא התחילה להראות את מה שהיא יודעת. ברור שיש לה יכולות מוזיקליות גבוהות, וצריך להאזין לה יותר מפעם אחת עדי להפנים את זה. הביצוע שלה לא עשה עלי הרבה רושם, והוא אפילו הרדים, היתה חסרה לה הרבה מאוד נוכחות והרבה מאוד צבע, אבל אולי עוד יצמח ממנה משהו.