זה היה הערב של הבנות, שרובן היו טובות ומעלה: שרון קידושין ושקד בן הרוש, רות נודלמן, נועם פרנק, שירן אסף וטל טרבלסי, חביבה מרקוביץ', עדי ארגלזי ושירן אברהמי, שמרגול היתה מתמוטטת מהן
רות נודלמן טובה בביצוע הזה חוץ מבקטע אחד קטן שבו היא זייפה. בועז עם הקול העבה מזייף בכמה מקומות והקול שלו בכלל לא מתאים לשיר הזה. בכל זאת, כשהם שרו ביחד, נוצר חיבור בין שני ניגודים – הקול הגבו והדק שלה, מול הבאסים הנמוכים והקשים שלו. זה היה יפה לפרקים, ומעיק לפרקים אחרים. הייתי מעביר את רות על עיוור. בועז טוב אבל לא טוב מספיק. השירה שלו לטעמי לא מספיק מדויקת. העובי של הקול שלו לפעמים עושה לו טוב ולפעמים מפיל אותו לזיופים. הוא פשוט לא שולט בו מספיק. למילות השיר "מקום לדאגה" בשירונט
נועם פרנק ובן הרמן – "לא סתם"
נועם מתחילה ושרה מאוד יפה. הקול הגבוה שלה מלטף את המילים ולוקח אותן למקום פיוטי. ברמן נכנס ושר יפה לא פחות ממנה. בהתחלה הטוא נשמע קצת כמו אמיר דדון, אבל בהמשך מושך גבוה יותר ועדין יותר ומקבל אפיל מעט מלאכי. אבל השיא עוד לפנינו. נועם שוב מתעלה למלה וכשברמן נכנס הם שרים בשני קולות, זה נשמע זיוף אבל זה לא ממש, והחיבור ביניהם, העדין והיפה הזה יצא להם מקסים לגמרי. נהנתי מהם. למילות השיר "לא סתם" בשירונט
שירן אסף וטל טרבלסי – "זה רק הלב שכואב לך"
שרות יחד מיד בהתחלה וזה נשמע הכי סול מדויק נכון וחמוד. לוקחות את זה לכיוון ג'אזי. זה שיר עצוב ושירן שרה אותו בחיוך, גרוב והתלהבות, עושה ממנו משהו אחר. טל ממשיכה עם אותו גרוב, הביצוע הקולי שלה מעט חלש. כשהן שרות יחד בפזמון חלק מהקסם נעלם. כלומר שירן נשארת דומה וטל לא מספיק דומיננטית, הולכת קצת לאיבוד עם הגיטרה שמורידה מהיכולת שלה לשיר טוב באמת. לקראת הסוף הסגיר שלהן יפה, אבל לא מדהימות. הן מוכשרות למרות שלא היו כאן מספיק מדויקות, בטח שלא בחיבור ביניהן בהרמוניה שברחה להן. למילות השיר "זה רק הלב שכואב לך " בשירונט
חביבה מרקוביץ' ואור בן ברוך – "מגיע לי יותר"
בן ברוך מתחיל ואחרי הרבה דשדושים הוא סוף סוף שר טוב, משכנע, צרידות סקסית. אבל זה כלום לעומת הצרידות הסקסית של חביבה. לא יאמן כמה נמוך הבחורה הזאת יכולה לשיר. כשהם שרים יחד זה מתאים בול. כשהם מגיעים יחד לשיא יש איזו נפילות קטנה. אבל כשהשיר מתחיל מחדש בשקט שוב מופיע הקסם הצרוד והחזק הזה. יחסית לשלב הזה של התוכנית הם היו טובים מאוד ונאבקו לכאורה אחד שני בדואט הזה, ויצרו יחד סינרגיה – שלם שהוא באמת היה גדול משניהם יחד. למילות השיר "מגיע לי יותר" בשירונט
עדי ארגלזי ושירן אברהמי – "בגלגול הזה"
שתי נסיכות בלוז, אחת בלונדינית אחת שחורה, נכנסו יחד לגרוב חם ועמוק. מחלקות ביניהן את השיר שורה שורה, נותנות חזק בבלוז, אבל לא מגזימות, שרות עם המון התכוונות ומצליחות להכניס גם רגש. קשה להגיד מי מהן טובה מהשניה כי שתיהן מצוינות ושתיהן מלהיבות. כשהן נפגשות יחד בפזמון עפים ניצוצות. כיף גדול, גרוב מהסרטים וקטע מגניב לגמרי בשלב מחיאות הכפיים, שבאמת סוחף. אני חושב שמאז מיי פיינגולד ואליסה שפרגה לא היו בכוכב נולד כאלה בלוזריות. אם מרגול היתה שם היא היתה מתמוטטת. למילות השיר "בגלגול הזה" בשירונט
סהר טוויטו ורן שפיר – "כתם הפרי"
רן שפיר התחיל ושר א-קפלה מזרחית מקסימה. טוויטו הצטרף והיה רחוק מלשלוט במילים אבל עשה מזה רוק אקוסטי נהדר. למרות שהוא לכאורה התאמץ יותר מדי, זה שרם ממנו בטבעיות, הוא באמת היה עמוק בפנים, אולי בגלל זה התבלבל. כשנניהם שרו יחד, כלומר רן הצטרף לסהר, זה צלצל מיוחד וממש יפה. כמו שמן ומים שנפגשים. המים הזכים של סהר עם שמן הזית הזך שמחליק על הגרון של רן. אהבתי אותם מאוד ביחד. היה להם אומץ לקחת שיר מוכר ולעשות ממנו משהו אחר לגמרי, ורק על זה מגיע לשניהם לעבור. למילות השיר "כתם הפרי" בשירונט
שקד בן הרוש ושרון קידושין – "דמעות"
שרון קידושין פותחת את הביצוע ושרה בקול הקטן, הגבוה והיפה שלה. זה נחמד, אבל עדיין לא מספיק. שקד בן הרוש ממשיכה את הבית, וגם היא שרה נחמד, אבל די משעמם. כשהיא מגיעה לפזמון הקול שלה מתחיל לגעת במקומות מרגשים, אבל אז היא טועה במילים. כנראה שחמש שעות שינה בלילה לא הספיקו לה. קידושין שרה גם היא פזמון, ושוב מביאה בסיומות של השורות את הנגיעה המיוחדת שלה, שכל כך מזכירה לגידי גוב את רונה קינן עמה שר והופיע לא מעט. המשך השיר כבר טוב בהרבה. כשהן שרות יחד יש ביניהן הרמוניה יפה, וכשקידושין שוב שרה פזמון אתה חש בקסם שמתגנב לתוך הנאמבר. הפזמון האחרון כבר יפה להפליא, רגע של ריגוש אמיתי. למילות השיר "דמעות" בשירונט
נוי שושן ואביגל כהן - "ביום של הפצצה"
אהבתי מאוד את הפתיחה של הדואט הזה עם ה"או או או", שחזר גם בהמשך. הפתיחה הזו העידה על כך שהן עבדו ברצינות כדי לבנות משהו משתף והיא נתנה כניסה יפה לתוך השיר. אהבתי גם את השירה של שתיהן, למעט זיוף קל אחד או שניים. אני כן חושב שהן יודעות לשיר יפה. אולי הן לא חזקות ופורצות כמו מתמודדות חרות, אבל כשלעצמן הן שרות טוב, שתיהן. אהבתי את חלוקת השורות והתפקידים ואני חושב שכל אחת מהן כן הביאה משהו משל עצמה. אולי זה לא מספיק עוצמתי להמשך, אבל נהניתי מהדואט הזה. למילות השיר "ביום של הפצצה" בשירונט
דין ברכה וספיר מסיקה - "הקנאה"
מרוב התלהבות, צחוקים ודאחקות וניסיון להציג על הבמה (כנראה מעודף ביטחון עצמי), שניהם לא נכנסו טוב לשיר. דין ברכה הראה גרוב ופתח בצורה קצבית ויחסית סוחפת והיה לו צבע קול נחמד, אבל הוא היה רחוק מלדייק. הוא שר יפה, אבל לא משכנע. ספיר מסיקה לא דייקה בלשום המעטה, ושימשה על תקן זמרת ליווי לא מרוכזת. היא לא שרה טוב ובהמשך בכלל הפסיקה לשיר, עצרה את השיר והתחילה לבכות. לקח לזה זמן להתאושש, ואז היא המשיכה נחמד, בשיר שלא מתאים לה על פניו. בכל זאת היא הצליחה לשיר אותו, אבל שוב הלכה על הגימיק של הכובע במקום להתרכז בשירה, וזה הרגיש כמו סצנה מהצגת בית ספר לא מוצלחת במיוחד. חבל. אני הייתי מעביר את דין, ואת ספיר שולח הביתה. למילות השיר "הקנאה" בשירונט