התחזיות התממשו ודנה אינטרנשיונל זכתה הערב בקדם אירוויזיון 2011 עם השיר "דינג דונג" אותו כתבה והלחינה. דנה תייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון שתיפתח ב-10 במאי בדיסלדורף שבגרמניה, ותתחרה בחצי הגמר השני שייערך ב-12.5.
אם תעפיל לגמר האירוויזיון - צפויה לה הופעה נוספת בתחרות ב-14.5. לדנה אינטרנשיונל תהיה זו נסיעה שניה לאירוויזיון אחרי שבשנת 1998 זכתה באירוויזיון עם השיר "דיווה" והפכה לשם מוכר בכל אירופה.
אחרי שהוכרזה כזוכה על ידי המנחים אקי אבני ושירי מימון ביצעה דנה אינטרנשיונל את השיר בשנית ואמרה: "אני חולה על העם הזה, איי לאב יו איזראל, תודה על הזכות לייצג ואולי גם להביא כבוד, אני אעשה את כל מה שאני יכולה. נשיקות לילה טוב תודה רבה ולהתראות בגרמניה".
עידית הלוי הגיעה שנייה בקדם אירוויזיון עם השיר "It's My Time", אחרי שזכתה בציון הגבוה ביותר מצד קהל המסמסים בבית - 120 נקודות, דוז פואה.
"ויתרתי על כוכב נולד בשביל האירוויזיון"
בראיון מיוחד ל-mako מיד אחרי הזכייה הוסיפה דנה: "אני מתרגשת כמו ילדה קטנה, זה כבוד עצום. תודה לכל מי שבחר בי. אני רוצה לייצג את ישראל בכבוד ולנסות להביא את האירוויזיון שוב לישראל. אני רוצה לשיר על אדמת גרמניה וכמו עפרה חזה בשעתה להראות לכל אירופה שעם ישראל חי. השאיפה שלי היא להראות את הפנים היפות של ישראל. אני יודעת שתולים בי תקוות, וזה הזמן שלי להראות שוב שאני נציגה ראויה למדינת ישראל כזמרת ומעבר להיותי זמרת".
"עכשיו זה הזמן לגלות", הוסיפה דנה, "שאני לא שופטת בעונה החדשה של כוכב נולד כיוון שהעונה הוקדמה לחודש מרץ ואני רציתי לנסוע לאירוויזיון בגרמניה בחודש מאי, ולהיות בקדם. לכן הגעתי להסכמה משותפת עם טמירה ירדני, המפיקה של כוכב נולד, שהשנה לא אשתתף. אשמח מאוד לחזור לכוכב נולד בעונה הבאה".
הקדם וההצבעה
המשקל של הצבעת הצופים באסאמאסים עמד בתחרות על 48 אחוזים, 40 אחוזים נוספים ייקבעו על ידי ועדת שופטים ו-12 אחוזים נוספים על ידי 3 מוקדי שידור: בית גבריאל בכנרת עם שרהל'ה שרון, בסיס חיילים באשקלון עם אנה ארונוב ומוקד בראשון לציון, בו יושבים מעריצי אירוויזיון ותיקים עם מיכל אמדורסקי. צמד המנחים הם אקי אבני ושירי מימון. ההצבעה למעשה כבר החלה לפני כשבוע, מרגע שנחשפו עשרת השירים.
21:30 - הקדם אירוויזיון נפתח בשעה 21:30 עם להקת "ווקה פיפל" במחרוזת שירי אירוויזיון מכל הזמנים, ובביצוע של אבני ומימון לשיר "הלילה הוא שירים" של חנן יובל, בעיבוד דאנס חדשני. בהמשך הראתה פנינה רוזנבלום שהיא יודעת להזיז את השפתיים עם די הרבה טעויות לפי שירה הישן "תמיד אישה". שמלת הנצנצים הבליטה את מה שהיה צריך להבליט אצלה.
21:45- תחילת ביצוע עשרת שירי הקדם אירוויזיון.
22:35 - הסתיימו עשרת הביצועים.
22:55 - תוצאות ההצבעה מעמק הירדן: דנה אינטרנשיונל 12 נקודות, כרמל אקמן 10 נק', עדי כהן 8 נק'
23:00 - תוצאות ההצבעה מאשקלון - דנה אינטרנשיונל 18 נק', כרמל אקמן 18 נק, התקווה 16 נק'
23:05 - תוצאות ההצבעה מראשל"צ - דנה אינטרנשיונל 30 נק', כרמל אקמן 24 נק', עדי כהן 23 נק'.
23:10 - הצבעת הועדה: דנה אינטרנשיונל 150 נק, עדי כהן 123 נק' עידית הלוי 91 נק'
23:15: הצבעת הקהל - דנה אינטרנשיוהל ראשונה, עידית הלוי שנייה.
עשרת שירי הקדם אירוויזיון לפי הסדר בתחרות
*הציונים הם מ 1 עד 12
1) עדי כהן - "רק על אהבה" -
הביצוע של עדי כהן לשיר שכתב והלחין דורון גל ניסה להיות שיר גדול של דיווה גדולה. כהן יודעת לפתוח קול חזק, אבל השיר שלה, למרות שכאילו מתאים לתחרות הוא לא מספיק מעניין. הביצוע היה טוב, היא עמדה נכון על הבמה, השמלה שלה, בהשראת החתונה המתקרבת, היתה נכונה, וגם היתרונות הבולטים שלה מוסיפים עניין, אבל זה לא מספיק טוב בשביל לזכות.
ציון: 8
2) Knob - "אוהב את זה" - השיר הזה לא רע, אבל הביצוע של צמד Knob, שהם לכשעצמם אמנים מצויינים, היה לא בשר ולא חלב. מיטל פטש כהן וניב כהן ניסו להיות נחמדים ולא להתפרע יותר מדי, כדי לא להפחיד את הציבור שצופה בתחרות, אבל הנחמדות הזו לא עובדת בדאנס-האוס הזה. הם מתאימים למועדון לילה בשתיים כשכולם שיכורים. ניב נראה תקוע על הבמה עם המקלדת שלו ולא ידע מה לעשות מול המצלמה. הביצוע הזה לא הלך לשום כיוון ברור והתסרוקת של מיטל היתה מזעזעת.
ציון: 6
3) חן אהרוני - "אור" -
חן אהרוני התחיל את הנאמבר שלו גרוע מאוד. הוא התרגש בטירוף וראו את זה על הפנים ובשפת הגוף שלו. המיקום שלו על הבמה היה לא ברור, הרקדנית שחלפה מולו בלבלה אותו (ואותנו), הוא ניסה למצוא את המיקום כשהלך אחורה ופזל למצלמה. מבחינת הביצוע הקולי אהרוני היה רחוק משיאו. הוא שר טוב, הוא שר יפה, אבל איפה זה ואיפה הנצחונות שלו מכוכב נולד. הסאונד המחפיר לא עזר לו.
ציון: 7
4) עידית הלוי - It's My Time -עידית הלוי אכזבה אותי, אחרי שטענתי שהיא מביאה לתחרות את השיר הכי טוב.. הביצוע שלה היה הרבה מתחת לרמת השיר המוקלט. היא התרגשה מאוד, זייפה בהתחלה, לקח לה זמן להיכנס לתלם, להינעל על השיר ולתת ביצוע. בסוף היא קצת השתחררה וממש שרה, אבל בסוף הקול שלה פשוט לא סחב. השיר עצמו מעולה, הביצוע חלש.
ציון: 6
5) התקווה 6 - "הכל סבבה" - התקווה 6 הם חבורה של מקצועני רגאיי. הם יודעים את העבודה שלהם מצויין, גם בגרוב, גם בקצב, גם בטקסט וגם בביצוע. כיוון שמדובר בלהקה מחוברת ובסולן שהוא פרפורמר גדול כמו עמרי גליקמן - הם נתנו ביצוע מצויין, הכי טוב מתחילת הערב. אם הקהל הישראלי יגלה פתיחות לסגנון - יש להם סיכוי. ואם לא - הכל סבבה.
ציון: 10
6) ניקי גולדשטיין - "אני אמריא איתך" - ניקי גולדשטיין הפתיע לטובה. השיר שלו, שנשמע כמו מהצגת הילדים "פיטר פן", קיבל נאמבר גדול עם מתופפים וזמרות ליווי, וגולדשטיין עצמו, שהוא במקור זמר עם טכניקה טובה וקול עוצמתי נתן את המאה אחוז שלו, וזה לא היה רע בכלל. אם הילדים יסמסו לו אולי יש לו סיכוי.
ציון: 9
7) סיוון - "קח אותי" - קשה לקלוט את השיר הזה בפעם אחת על הבמה, כי מצד אחד הוא ממש היפ הופ-סול עם ביט ולופ טובים, מצד שני הקול של סיוון כל כך קורע ולא משאיר לך שניה מנוחה וההופעה שלה היתה תזזיתית. התחושה היא שסיוון לחצה כאן יותר מדי חזק, לא נתנה לשיר ולקהל לנשום. היא טרפה את הנאמבר, כי ככה היא רגילה לעשות, השאלה היא אם זה לא היה כואב מדי לאוזן הישראלית.
ציון: 8
8) מיכאל ושמרית גריילסאמר - "טו דו דו" - בז'אנר שלו מיכאל גריילסאמר הוא תותח, ואם הקהל הישראלי היה אוהב שרוקדים לו על הבמה עם תנועות מוזרות ועושים מיני-סקץ' עם רקדן שמשחק צייר, אולי היה לו סיכוי. הביצוע של הגריילסאמרים היה לא יציב. התחיל לא ברור, עלה לרגע למטה, שוב נפל לקשקשת, והסתיים בזוגיות עם כינור שהיתה חביבה. הנאמבר הזה עשה לי כאב ראש - יותר מדי ריקודים ותנועה בהעמדה. גם אם יש לכם שיר קופצני לא חייבים להשתוללץ
ציון: 7
9) דנה אינטרנשיונל - "דינג דונג" - טוב זה קצת לא פייר. דנה אינטרנשיונל היא פשוט רמה אחת מעל התחרות הזו. הסוד של השיר שלה ושל הביצוע הוא הפשטות. בלי קשקושים, בלי ריקודים, בלי שטויות. שיר קליל, להיט פשוט, מלודיה קליטה, מילה אחת פשוטה שחוזרת על עצמה וננעלת לך בראש, או כמו ששוררה שמרית אור - במילה אחת בודדה. דנה היתה דנה. השמלה היתה נהדרת. המלוות היו עם מחשופים נאים ביותר. מה צריך יותר.
ציון: 12
10) כרמל אקמן - "נוסעת אל געגועיי"
כרמל אקמן חזרה והזירה בשיר שלה את הקלישאה שאפשר להוציא את הבחורה מהאספסת של הקיסוץ, אבל אי אפשר להוציא את האספסת מהבחורה. היא נתנה כאן שיר קאנטרי חביב, ותו לא, כזה שטיילור וויפט היתה מוותרת עליו ו"ליידי אנטבלום" היו עושים ממנו עוד "גראמי", אולי. לכרמל אקמן זה לא יקרה, לצערנו.
ציון: 7
>> החדשים של ליאור נרקיס ואתניקס; אייל גולן בנוקיה: "דרך לחיים"