ארץ כנען, הארץ המובטחת, מולדתו המקודשת של האל היחיד והעם היהודי המחונן, הייתה גם מרכז דתי ותרבותי לסטיות מיניות וסקס פולחני פרוע. בחינה מעמיקה של הרגלי המין של אבות אבותינו מעלה ממצאים קשים על טקסים מטורפים שמעורבים בהם כבשים, אתונות וכוהנות מין, ועל שחרור כל רסן בכל מה שקשור לסקס.
סדום ועמורה? אתה לא מאמין עד כמה
סדום, בירת הפשע והרשע של כנען, הייתה מושחתת פי מאה מתל אביב, בנגקוק, עזה, ניו יורק ואמסטרדם ביחד ביום רע במיוחד. הדיווחים הישירים על מעשי הסדום הראשונים בהיסטוריה, מספרים שהמלאכים (החמושים בנשק אלוהי להשמדה המונית), שהגיעו לביתו של האזרח הצדיק לוט, נאלצו להתחבא כמו כלבים, בגלל שאזרחי העיר החביבים שהקיפו את הבית רצו "לדעת אותם" – המינוח התנ"כי לסקס פראי כאן ועכשיו.
לוט הצדיק שרצה למנוע את הבושה מהמלאכים, שלח מיד את הבנות העדינות שלו החוצה, כדי שיוכלו להיאנס על ידי ההמון העירוני המשולהב. והבלגן ממשיך: אחרי שהעיר נהרסה ואשתו הפכה לגוש מלח, לוט היה שבור והחליט להתחבא במערה. הבנות שלו, שעברו אונס קבוצתי, מלחמה אטומית ומוות פתאומי של האימא, נכנסו לסרט רע – הן היו בטוחות שהן הנשים היחידות בעולם ושהאבא הזקן שלהן הוא הגבר היחיד בעולם ששרד. לאור התובנות האלה הן מחליטות לקחת ממנו, במרמה, זרע טרי ומשובח כדי להמשיך את האנושות. למעשה, הביטוי העתיק "שיכור כלוט" מוביל אותנו ללילה אפל ומלא זימה במערה האפלולית: הבנות משכרות את אביהן ביין ושוכבות איתו – והילדים העקומים שיצאו מגילוי העריות המפורסם הם עמון, מואב, העמלק ושאר עמים מעצבנים שהציקו לאבות אבותינו.
פולחן דיוניסוס: סקס עם כוהנות לשם פריון חקלאי
אבות אבותינו אהבו מאוד לדפוק את הראש וניהלו פסטיבלים וחגים בהם השכרות, הזימה והניאוף היו חובה דתית ומכובדת. לנו נשאר חג פורים וארבע כוסות בליל הסדר, אבל פולחן דיוניסוס בסגנון הכנעני היה מסיבת הטראנס הכי גדולה במזרח התיכון.
גבר, תנסה לדמיין את אבא שלך וסבא שלך (משבט גד או מנשה), שלוקחים אותך בתור ילד מתבגר לחגיגות של פסטיבל הזריעה החקלאי של הסתיו. על במת אבן בגבעה שולטת באמצע השומרון אתם מקריבים עז, שותים יין וצופים בהצגת פורנו אמיתית בהפקת אנשי הדת המקומיים: על האדמה החשופה בתוך תלם החריש הראשון של השנה, מתקיים מופע סקס פולחני בין הכהן הראשי במסכת שור ואיבר מין ענקי, לכוהנת כוסית עם איפור כבד בעיניים ודם כבשים על השדיים לקישוט. אחרי המופע, אבא לוקח אותך לטקס תפילה פרטי באחד השיחים או באוהל קטן ומאולתר: כוהנת מין מדרגה נמוכה (מעין זונה עם אג'נדה חברתית) מחכה לך עירומה על ארבע, צבועה באוכרה אדומה או דם, ממלמלת תפילות לאל הגשם ומחכה שתביא בה. בינתיים אבא שלך והסבא שלך מחכים מחוץ לאוהל, מקווים ומתפללים שתגמור בקלאסה ותבטיח את ברכת היבולים.
פסטיבל האביב: סקס עם אתונות לשם הצלחת העסק המשפחתי
לעומת זאת, בפסטיבל האביב, שנחגג במקביל לחג הפסח, אבא שלך (משבט אשר) לוקח אותך לתחרות כישרונות צעירים בנושא סקס עם חיות: סבא שלך, עם הרבה ניסיון, מחזיק לך בכוח כבשה צעירה, הכוהן נותן ברכה בתשלום, ובשביל שיהיו הרבה המלטות בעדר המשפחתי, אתה צריך לשגל את הבהמה הצמרירית כמו גבר. גמרת עם הכבשה? עוברים לחמורים: אתון צחורה כשלג עם רעמה מסורקת וירכיים זקופות. אבא מחזיק לה באוזניים, ממלמל מילות הרגעה וחיבה ואתה צריך להתרכז כדי לא לגמור מהר ולהרוס את העסק המשפחתי.
בסמוך לרחבת הפולחן, ניצב עץ אלה עתיק ומקודש, מלא חורים קטנים ומשויפים ומי שרוצה להצליח בעסקי החקלאות מוזמן לגמור באחד הפתחים המקודשים. את אותו הטקס, אגב, אפשר לבצע עם בור קטן באדמה. בכלל, זרע טרי של גיבור ודם של בתולות היה הדבר הכי בריא והכי נחוץ לאדמה ולחקלאות באותה תקופה.
ישראלים הם חרמנים? הכול התחיל מ"עונג שבת"
הפקודה הישירה של האל היחיד לבני עמו – לעשות סקס לפחות פעם אחת בשבוע – נלחמת בפולחני הסקס הכנעניים: המחוקק הגברי והמשכיל הבין שאם יהיה סקס בבית, יהיה פחות לחץ על הסינוס ובני ישראל יוכלו לוותר על השנטיפי הכנעני ולהתפלל בשקט.
הטענה הגזענית של אירופאיות עם בלונד טבעי – שהישראלים הם עם של חרמנים שרק רוצים לזיין – מקורה עוד בימים העתיקים. יש המון סיפורים על אבות אבותינו התמימים שמסתבכים בסקס עם נשים נוכריות וזונות ומעצבנים את האל. המקרה שעשה הכי הרבה רעש קשור לשמשון הגיבור, שהסתבך עם כוסית-על פלישתית ומתוחזקת בשם דלילה.
בכל מקרה, כדי לקבל פרופורציות כדאי להבין שבתקופה ההיא, ישו הנוצרי ובעיות הזקפה של התרבות המערבית עדיין לא נולדו, ככה שזה היה מאד טבעי ודתי ומקובל לשכב עם זונות ואפילו עם חיות משק. הישראלים הקדמונים התייחסו לאורגזמה משובחת כאיחוד קדוש עם האלים, וכל כאב הראש שיש לנו היום עם הסקס, הוא תוצאה הרסנית ומבאסת של הוצאת המין המקודש מהדת. נחתום את ההספד הזה בחומר למחשבה: תאר לך כמה חברים שלך היו חוזרים בתשובה אם היה אפשר, ואפילו חובה, לפמפם בבית כנסת.