בואו נודה בזה, חללי המגורים של רובנו מלאים בפריטים שנרכשו באותה קבוצה מצומצמת של רשתות עיצוב לבית, להוציא כמה חפצים ייחודיים שאספנו לאורך השנים, יצרנו בעצמנו או השקענו בהם אקסטרה, לכן כל חנות חדשה שמצטרפת למשחק ומגוונת אותו משמחת אותנו מאוד. אחת כזו, שהצטרפה ממש לאחרונה, מספקת קולקציות עם אופציות מעניינות וקצת שונות מסגנונות העיצוב המוכרים שכל כך רבים מאתנו אימצו, כמו הסקנדינבי הנקי השקט, היפני המינימליסטי, הבוהו-שיק והרטרו. 

>> לכל הכתבות בערוץ living 

>> הצד האפל של המבנה האייקוני היפהפה הזה בניו יורק

>> מאלה שישנים על הצד? הנה מזרן גאוני בשבילכם

 

מותג העיצוב הגרמני KARE DESIGN החל את דרכו כחנות צנועה למדפי דיסקים במינכן בשנות ה-80, ובמשך השנים התפתח לחנות עיצוב לבית והפך לרשת בינלאומית. עכשיו הוא עושה עלייה אלינו, עם אולם תצוגה מרשים בראשון בראשל"צ, המתפרש על פני 950 מ"ר ומציג את מה שהפך את המותג למוכר בעולם: קו עיצובי ססגוני במיוחד עם פריטים בעלי "נוכחות ואמירה ייחודית" שמתאימים לכל חלל, זיהוי מוקדם של טרנדים במגוון סגנונות עיצוב ומאות מוצרים במחירים נוחים, יחסית, בקולקציות מתחלפות.

אולם תצוגה למותג KARE DESIGN  (צילום: יוליה רובינציק )
צילום: יוליה רובינציק

אולם תצוגה למותג KARE DESIGN ג  (צילום: יוליה רובינציק )
צילום: יוליה רובינציק
אולם תצוגה למותג KARE DESIGN ג  (צילום: יוליה רובינציק )
צילום: יוליה רובינציק
אולם תצוגה למותג KARE DESIGN ג  (צילום: יוליה רובינציק )
צילום: יוליה רובינציק

אולם תצוגה למותג KARE DESIGN ג  (צילום: יוליה רובינציק )
צילום: יוליה רובינציק

את הזיכיון הבלעדי בישראל למותג קיבלה חברת "דיוק גלארי" מקבוצת "דיוק", בבעלות משותפת של ארז כהן, ליאור שחר ואבי זק. הם השקיעו 5 מיליון שקלים באולם התצוגה החדש, שהוא חלל עצום בן שתי קומות, שבמרכזו שביל המגשר בין שני החללים. בקומה העליונה גלריה וחדר ייעודי עבור אדריכלים ומעצבי פנים, והחלל המרכזי מחולק לאזורי עיצוב מוגדרים עם שדרות מרכזיות שמקלות על ההתמצאות בין מאות הפריטים, כשכל אזור מהווה חלון ראווה ססגוני שמציג את סיפורה של כל קולקציה. בין הפריטים שתוכלו לראות במקום ספות, מיטות וכורסאות בהומאז' מודרני לספת צ'סטרפילד הקלאסית וחיפויי קטיפה צבעוניים, רהיטים מעץ מנגו מגולף בשילוב ריקועי עץ דומיננטיים, רהיטי אחסון שמתכתבים עם סגנון רטרו עדכני ומציגים חזיתות בטקסטורת זכוכית מחורצת בשילוב פלדה ופליז, פריטים בסגנון בוהו-שיק אתני עם אלמנטים מסורתיים מתרבויות שונות לצד פריטים בסגנון פשוט לכאורה אך מתוחכם במראה עץ אגוז גולמי, ולעומתם פריטים שעושים שימוש בזכוכית במראה מהודר, דרמטי ויוקרתי. 

והמחירים? הטווח נע בין אקססוריז וחפצי נוי החל מ-259 שקלים, מערכות ריהוט מ-1,800 שקלים, גופי תאורה מ-499 שקלים, מוצרי טקסטיל מ-129 שקלים, תמונות מ-459 שקלים, ושטיחים החל מ-1,000 שקלים.

אולם תצוגה למותג KARE DESIGN  (צילום: יוליה רובינציק )
צילום: יוליה רובינציק
אולם תצוגה למותג KARE DESIGN  (צילום: יוליה רובינציק )
צילום: יוליה רובינציק
 

בשנתיים הקרובות ייפתחו סניפים נוספים

קבוצת "דיוק" נוסדה בשנת 2011 כדי להשפיע על עולם האופטיקה הישראלי, ו"דיוק גלארי" היא חברה חדשה בקבוצה שפועלת לייבוא מותגים בינלאומיים בקטגוריית ההום דיזיין. הזיכיון של DESIGN KARE הוא יריית הפתיחה שלה, ועד סוף שנת 2026 צפויים להיפתח בין 2 ל-3 סניפים נוספים בישראל. ארז כהן, מנכ"ל ובעלים של קבוצת "דיוק": "העבודה שלנו היא באיתור המותגים הנחשקים והאיכותיים בעולם. לא כאלה שמזהים טרנדים, אלא כאלה שמייצרים טרנדים - במטרה לספק ללקוחות את האמירה הייחודית, וההולמת ביותר עבורם". 

אולם תצוגה למותג KARE DESIGN ג  (צילום: יוליה רובינציק )
צילום: יוליה רובינציק
אולם תצוגה למותג KARE DESIGN ג  (צילום: יוליה רובינציק )
צילום: יוליה רובינציק
אולם תצוגה למותג KARE DESIGN ג  (צילום: יוליה רובינציק )
צילום: יוליה רובינציק

אולם תצוגה למותג KARE DESIGN ג  (צילום: יוליה רובינציק )
צילום: יוליה רובינציק

אולם KARE DESIGN, בית UMI רחוב משה לוי 11 בראשון לציון