כל שנה חדשה מביאה עמה בשורות, לרוב הן טובות ומרגשות, במיוחד אם מדובר בחלום שמתגשם עבור חובבי רשת אחת גדולה ומיוחדת. הגעתה של רשת אורבן אאוטפיטרס, יחד עם בנותיה, אנתרופולוג'י ופרי פיפל גורמת לריגוש גדול בקרב קהל הצרכנים הנאמן. לא מעט ישראלים מבקרים בחנויות הרשת ברחבי הגלובוס, ואף צקצקו שכעת לצערם כל ישראל תוכל ליהנות מהאסתטיקה המיוחדת של הרשת. גם אנחנו שותפים לציפייה, וכבר חלקנו אותה אתכם בכתבה על רשתות עיצוב שחייבות לעשות עלייה.
אז מה בדיוק יש בחנויות העיצוב של אורבן אאוטפיטרס ואנתרופולוג'י שמרגש אותנו? האם יש מקום לרשת המוכרת ריהוט ואביזרים לבית במדינה חובבת מושבעת של איקאה? אמנם איקאה היא רשת ותיקה ואיכותית שיש בה הכל מהכל ובכל הרמות והסוגים, גם בטווחי המחירים, אבל אורבן אאוטפיטרס מאפשרת לנו לרענן את הבית ולצעוד כמה רמות למעלה בסולם הטרנדיות והמגניבות, במיוחד בתחום הטקסטיל והאביזרים.
השוואה בין רשת גדולה כמו איקאה לאורבן אאוטפיטרס האמריקאית (שגדולה מאוד בפני עצמה), כמעט בלתי אפשרית. דברים רבים שנוכל למצוא בקטגוריית Apartment של אורבן אאוטפיטרס ו-Home&Furniture של אנתרופולוג'י, לא נוכל למצוא בשום רשת אחרת. החוכמה תהיה לדעת לשלב בין ריהוט בסיסי לאביזרים מיוחדים שייתנו את הטאצ' והסגנון. >
עוד בערוץ עיצוב הבית:
אורבן אאוטפיטרס – לצעירים וסטודנטים
אורבן אאוטפיטרס מציעה פריטים טרנדיים ומיוחדים מאז שנת 1970, ופונה בעיקר לדור הצעיר. כיום אלו המילניאלס או דור ה-Y: ילידי 1984 ומעלה החיים ומצלמים לאינסטוש. גלישה באתר האינטרנט של החברה מרגישה כמו שלוחה של דפי אינסטגרם בבעלות מילניאלס אמריקאים צעירים, האוהבים נורות ניאון ומדפי מתכת מגניבים, ספלים עם כיתובים ולונגים מיוחדים שאפשר לתלות על הקיר עם מסמר ופטיש ולא יותר.
דבר המאפיין פריטים רבים הנמכרים ברשת, הוא הנוחות בשימוש והגודל הקטן. מאחר שאורבן אאוטפיטרס פונים לצעירים, הקטגוריה נקראת Apartment ומתייחסת לחיים בקמפוס או לחיים בדירות שכורות. לכן, הפריטים הם ניידים, קלים להתקנה ומיוחדים ומגניבים מאוד, כי זה חייב להיראות טוב ברשת החברתית ומול החברים בחיים עצמם.
אתרופולוג'י – איכות בפרטים הקטנים
לעומת אורבן אאוטפיטרס, אנתרופולוג'י פונה לקהל מבוגר ומבוסס יותר המחפש איכות בפרטים הקטנים ביותר. נכון שהמחירים גבוהים ביחס לשוק, אך גם ברשתות המוכרות בארץ המחירים לא נגישים במיוחד. זה בסדר גמור, כי דירה לא אמורה להיות מאובזרת קומפלט באנתרופולוג'י, אלא להפך. אם אנו מעצבים בית ושומרים על קירות נקיים ואבזור מינימלי וחכם שיאפשר מרחב ותנועה חופשית בחלל, כל מה שצריך הוא פריטים בודדים שיתנו את הטאצ' הנכון.
הערך המוסף הקיים ברשת אנתרופולוג'י, כזה אשר מצדיק מעט מהמחיר (בנוסף לאיכות הפריט וייחודו), הוא התוכן שקיים באתר ובבלוג. בעצם, במקום לשכור את שירותיה של סטייליסטית לבית ולקבל חלל במראה פינטרסטי מובהק עם כיסא נצרים ופרוות כבש מעליו, כל מה שתצטרכו הוא לקרוא באנגלית או לעשות גוגל טרנסלייט על האתר ולהבין בעצמכם. זה עניין פשוט, מאחר שהרשת מגדירה סגנונות ומחלקת את הקולקציה בהתאם. מה שצריך הוא להתחבר לסגנון המוצג באתר, לקבל השראה, ולבחור פריטים מתוך הקולקציה. פשוט, לא?
התוכן שאנתרופולוג'י מספקת יכול לחסוך לנו ייעוץ של איש מקצוע שילווה אותנו לחנות. התוכן הנגיש וההדרכה המקצועית באתר בעצם מאפשרים לנו לחסוך בהוצאות ייעוץ, ואת הכסף הזה נשקיע בפריטים מיוחדים ושווים ביותר של רשת אנתרופולוג'י.
זה ממש כאן, חכו
לפי דברי מנכ"ל רשת FOX, החנויות צפויות להיפתח בתחילת שנת 2018 והחוזה שנחתם הוא לעשר שנים. מה שנותר לנו הוא להתאזר בסבלנות, לקרוא ולעיין באתר ולהבין מה אנו צריכים או רוצים לרכוש והיכן נשלב זאת בביתנו. ביקור בחנות של רשת אנתרופולוג'י לא דומה לביקור בשום חנות אחרת. על אף מיקומה בקניון, היא מענקית תחושה של מקום קסום, המכיל מכלול רחב של מוצרים, החל מבגדים ועד רהיטים ואביזרים הכי קטנים. סוג של חנות מיוחדת בלב שוק פשפשים, כזאת שמעוררת תחושות טובות ומותירה רושם בלתי נשכח.
כתבה והתלהבה: לירון גונן, מעצבת פנים, בלוגרית ב-LIVING ובעלת סטודיו מיס גרות להום סטיילינג ועיצוב הבית