סניף חדש של רשת המסעדות העולמית KFC נפתח אתמול בבאר שבע במתחם סינמה סיטי. מדובר בסניף החמישי של הרשת בישראל והראשון באזור הדרום. המקום, ששטחו 210 מ"ר והוא כלול כ-90 מקומות ישיבה, יציע את כל מגוון התפריט של KFC, שמפורסמת בעוף המטוגן והמצופה שלה.
עוד בערוץ עיצוב הבית:
>> רחובות: שברו את הקיר במטבח ותראו איזה מהפך
>> כסף קטן: יניב עשה שדרוג יפהפה לחדר השירותים
בתי הקולנוע בסינמה סיטי עדיין סגורים, וגם עיצוב המסעדה נעשה בשלט רחוק, בזמן תקופת הקורונה. נטליה בלדיציוני, מעצבת בכירה ומנהלת בינוי KFC מרכז ומזרח אירופה, מסבירה כי העבודה התאפשרה הודות לשיתוף פעולה בין צוות העיצוב של Yum! Brands, חברה עולמית ש-KFC היא חברת בת שלה, ומשרד העיצוב המקומי Design Culinar, היושב בתל אביב.
"העבודה עם מעצבים מקומיים מנוסים איפשרה את החיבור בין הסטנדרטים הגלובליים של עיצוב המותג ובין דרישות השוק המקומי, על מנת להיות רלבנטיים ומדויקים לצרכן הישראלי ולמלא את הצורך שמסעדה זו באה לשרת", היא אומרת.
שפת העיצוב של המסעדה נקראת RED, והיא נהגתה על ידי צוות העיצוב הגלובלי של KFC. "שפה זו נוצרה כדי לוודא שהמסעדות מחוברות לתרבות של השוק שהן משרתות ברגע הנכון, בעודן נשארות נאמנות למה ש-KFC תמיד האמינה בו", מסבירה בלדיציוני. "העיצוב של KFC RED ייחודי בגלל שהוא נשען על הערך המותגי של KFC: 'תמיד מקורי', שמתייחס גם לאוכל המקורי של KFC וגם למקוריות של מייסד KFC – קולונל סנדרס".
"קונספט העיצוב יוצר אווירה חמה, מכניסת אורחים, מודרנית וכיפית", היא אומרת. "בנוסף, המסעדה עוצבה תוך התחשבות באסטרטגיית עיצוב הדיגיטל של המותג, כך שנוספו עמדות הזמנה דיגיטליות, כדי להבטיח שירות יעיל ומהיר ללקוחות".
>> רוצים עוד? עשו לייק ל-living בפייסבוק
RED הם ראשי התיבות של המילים RELEVANT, EASY AND DISTINCTIVE - כלומר רלוונטי, נגיש וקל (לעובדים והאורחים) וייחודי. "העיצוב רלוונטי למקום, לא רק לישראל אלא לסינמה סיטי בפרט, מרכז בילוי וקולנוע חשוב בעיר, ולכך ישנה התייחסות בקיר המרכזי, שמעוצב כמו פילם של קולנוע", אומרת בלדיציוני.
לדבריה, הסניף בבאר שבע עוצב בגישה הוליסטית ושם דגש על "תשומת לב המוקפדת לפרטים בעיצוב המטבח, בצורה שתאפשר הכנת מזון טרי ובקרת איכות, ועד להטמעת עדיפויות שיווקיות על מנת לתקשר את רוח המותג וערכיו. העיצוב בא לידי ביטוי בכל נקודת מגע עם הצרכן, דבר הכרחי בבואנו לתמוך בצמיחת המותג בישראל".