בימי המדיה העמוסים בהם אנו חיים כבר די קשה להפתיע אותנו, אבל מדי פעם מגיעה רוח יצירתית חזקה שמצליחה לטלטל גם את הקשוחים ביותר. כך היה לפני ארבע שנים עם פרסומת למותג המים היוקרתי 'אוויאן', כשבחברה החליטו ששיווק המים צריך לעבור דרך היצור הכי בריא ומתוק בעולם: תינוקות. באוויאן העמידו את אותם תינוקות על גלגיליות ונתנו להם, בעזרת עבודת מחשב מדוקדקת, לעשות תרגילים בלתי נתפסים. התוצאה היתה לאחד מסרטוני יוטיוב האהודים והוירליים ביותר אי פעם. מאז ראו אוויאן כי טוב, והמשיכו לזהות את המוצר עם תינוקות עכשיו יוצאת פרסומת חדשה שלהם, בה התינוקות מראים שהם לא צריכים גלגיליות כדי לזוז כמו אשפים, וכמות הצפיות הפנומנלית מוכיחה שלפעמים ההיסטוריה (וההיסטריה), חוזרת, ובגדול.
הסרטון החדש, המכונה "התינוק ואני", זכה עד כה, (וזה בגרסתו המקורית בלבד), לכמעט 50 מיליון צפיות. הפעם חברת המים הצרפתית מציגה מבוגרים שפוסעים ברחוב עיר ראשי, ונתקלים בבבואתם בחלון ראווה גדול. אלא שהבבואה אינה כתמול שלשום, אלא כפי שהיתה לפני שנים רבות, כשהיו עוד תינוקות. הגילוי הזה מוציא מהולכי הרגל רוח ילדותית עולצת, והם פוצחים בריקוד שמח ומדביק יחד עם הגרסה הצעירה של עצמם. על פי דברי חברת ההפקה, הפרסומות הצרפתית מנסה להעביר תחושת חיבור לילד שבתוך כל אחד מאיתנו, וגם "תחושת חופש, ספונטניות ותקשורת שמחה עם אנשים אחרים."
"תינוקות הם חלק מכריע מההיסטוריה והתרבות של מותג אוויאן," מסביר המנהל האמנותי של הפרוייקט, רמי בבינט. "בצרפת, המים המחולקים בבתי היולדות, לאמהות ולתינוקות, הם תמיד של אוויאן, וזה כך משנת 1935. לאחר הצלחת הקמפיין הקודם, ועם התחלת הנוכחי, החלטנו שהתינוקות שלנו יפגשו את עצמם, בגרסה הבוגרת. לא להפך. חשוב לנו לשמור על גישה מאוד חיובית, על מסר של ראש פתוח, אפילו כשמדובר במצבים ודימויים בלתי שגרתיים."
הפרסומת החדשה:
מקווים לחזור שוב על שיא גינס
יותר מ-400 תינוקות עברו מבחני קבלה עבור הפרסומת, והאתגר המרכזי היה למצוא גרסאות מתאימות של תינוקות עבור הרקדנים הבוגרים. "מובן שהיו המון אתגרים טכניים בעבודה הזו, כמו התאמת התנועות של התינוק לאלה של המבוגר", מסביר בבינט, "ובכלל בלעבוד עם תינוקות. צריך להתרגל מהר לעובדה שהם לא נוהגים לעשות בדיוק מה שמבקשים מהם."
במקביל לפרסומת, שתצא בקרוב בטלוויזיה ובבתי הקולנוע ברחבי העולם, תושק גם אפליקציה לאייפון, אנדרואיד ופייסבוק, בה יוכל כל אחד ליצור דמות תינוקית מרקדת של עצמו, ותאי צילום בהם ניתן ליצור דימויים כאלה יפוזרו ברחבי פריז. החברה מקווה לחזור שוב על שיא גינס עם פרסומת הגלגיליות שלה, אז קיבלה את התואר "הפרסומת הכי נצפית אי פעם אונליין" עם כ-250 מיליון צפיות.