אפשר להתכונן לדייט או לראיון עבודה, אבל בסופו של דבר הגוף שלכם הוא מה שמסגיר אתכם. איך אפשר לדאוג שהרושם הראשוני שתעשו יהיה חיובי? הנה 8 סימנים שכדאי לכם לשים לב אליהם בשפת הגוף שלכם.

כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

1. שימו לב ליציבה שלכם

השתדלו לשבת עם גב ישר וזקוף, אבל לא בצורה שתראה מאומצת או נוקשה. משכו את הכתפיים לאחור, השתמשו בשריר הליבה שלכם ודמיינו שהראש שלכם נמשך כלפי מעלה בעדינות.

2. תעשו פוזות

אפילו אם אתם מרגישים קצת נבוכים להיות במקום חדש, חשוב שתפגינו ביטחון בעמידה שלכם, תעמדו זקופים עם חזה פתוח. אל תשלבו את הזרועות שלכם ואל תקרבו אותן אל הפנים ולפה, זה גורם לכם להיראות עצבניים וחסרי ביטחון.

3. שלבו ידיים, אבל רק בקבוצה

שילוב ידיים זה לא בהכרח דבר רע, מחקרים אפילו מצאו שעצם הפעולה משלבת את שתי אונות המוח ומקלה עלינו להתמקד ולפתור בעיות. עם זאת, כשאתם באחד על אחד זה יכול להיראות כאילו אתם סוגרים את עצמכם. לעומת זאת, בקבוצה זה דווקא יכול להתקשר להקשבה מאומצת, שזה מעולה.

עוד ב-mako בריאות:
>> רוצים לאכול בריא ולא יודעים איך? 50 המאכלים הבריאים
>> די לגלולות? המתג שימנע מהזרע שלך להפרות את האישה
>> עדיין בוהים במסך? זה פוגע לכם בראייה

4. צרו קשר עין, אבל אל תגזימו

בחיים, הכל זה עניין של איזון. בעוד שחוסר בקשר עין יכול להתפרש כחוסר עניין, יותר מדי קשר עין יכול להיראות ממש מוזר. נסו לשמור על פרופורציה של קשר עין בבערך 50 אחוז מהזמן, וכשאתם מנסחים לעצמכם את המחשבות, עדיף שלא תבהו בבני השיחה שלכם.

5. תתקרבו, אבל לא יותר מדי

כמו בקשר עין, גם קרבה לבני השיחה צריכה להיות במידה הנכונה. תתקרבו לאדם האחר כדי לא להיראות מרוחקים, אבל אל תיכנסו לו למרחב האישי, ובאופן כללי תישארו במרחק ממנו כך שאי אפשר להריח את הבל הפה שלכם.

6. שימו לב לאביזרים

יש אנשים שלא יודעים מה לעשות עם הידיים שלהם בזמן שיחה, וזה בסדר. רק שימו לב שאם אתם אוחזים משהו בידיים בזמן שאתם מדברים זה צריך להיות בערך בגובה המותניים. אם אתם מחזיקים דברים קרוב יותר לפנים, זה נראה כאילו אתם יוצרים מחסום פיזי ביניכם לבן השיחה שלכם.

7. דברו עם הידיים

מחקרים מראים שכשמדברים עם הידיים, גם מצליחים לחשוב טוב יותר. יתרה מכך, זה משדר מסר שאתם מאמינים במה שאתם אומרים, וכך אתם נתפסים כיותר אמינים.

8. תחזרו על תנועות

תחקו את התנועות של האדם שמדבר איתכם, כששני אנשים מתאמים את התנועות שלהם זה מסמל על איזושהי הזדהות ביניהם. אם אתם רוצים להראות לאדם מסוים שאתם ביחד באותו העניין, פשוט תחקו את התנועות שלו. אבל אל תעשו את זה באופן ברור, כי זה סתם מוזר.

(מקור)

>> הדיאטה החדשה: קפסולה עם תכולה מפתיעה