עצה טובה שהיית נותנת לעצמך בגיל ההתבגרות

לא תזכרי את הצרות הכי גדולות שלך בעתיד אז תשחררי ותהני מכל רגע. תני למבוגרים בחייך שאוהבים אותך להוביל אותך הם כנראה יודעים הכי טוב מה נכון בשבילך.

קרייב מושחת במיוחד שאת לא מצליחה להתגבר עליו

אני כל חיי מכורה לגלידה. אבל באמת.. כשאני לא מרגישה טוב אני אוכל גלידה, שאתרגש, כשאהיה עצובה, בלחץ. בכל עונות השנה ובכל זמן.

הארוחה שאת הכי משקיעה בה ביום

הארוחה שאני הכי משקיעה בה לרוב זאת ארוחת ערב, מהסיבה שזאת הארוחה היחידה ביום שהיא משותפת עם מאור. אני משקיעה רק בשבילו.

הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעירה

אני מעסה היטב את הפנים והצוואר עם קרם וסרום כל יום. זה עושה פלאים. וספורט, אני אומרת ספורט כי זה באמת עושה משהו למראה שלנו. אנחנו מרגישים טוב יותר וזה גורם לנו להרגיש צעירים יותר.

השיגעון הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים

אני כמעט אף פעם לא עונה לטלפון, וגם בוואטסאפ. אם עניתי והתחילה שיחה אני פשוט מפסיקה באיזשהו שלב לענות.. כרגע יש לי מעל 600 הודעות שלא נענו. כנראה בגלל שהעבודה שלי רובה בטלפון אני לא מצליחה להשתלט על הכל, אז חברים שלי כבר יודעים שכזאת אני ואוהבים אותי כמו שאני.

אמונה תפלה שאין מצב שאת מוותרת עליה

אני תמיד אהפוך נעל, אהפוך כוס שלא אמצא משהו בבית, לא שורקים בבית, לא אפתח מטרייה בבית, והכל כמובן בירושה מאמא שלי.

תרופת הסבתא הכי שווה שלך

אין לי  תרופה אחת. מה שכן, אני דוקטור ״גוגל״ וברגע שאני לא מרגישה טוב או עולה איזושהי בעיה אני תמיד אחפש תרופות סבתא באינטרנט כפיתרון זמין ראשון.

שי מיקה (צילום: איוון ברקוביץ', יח''צ)
צילום: איוון ברקוביץ', יח''צ

הטריק שלי להתמודד במצבי לחץ

הטריק שלי זה להפוך את המצב הלחוץ למשהו חיובי ומרגש. למדתי במשחק שצריך להשתמש במצב שנמצאים בו לחיוב. אני פשוט מקבלת את הלחץ או התקף חרדה באהבה ויודעת ומאמינה שזה יחלוף. במילה אחת ״אופטימיות״.

העצה הכי טובה שאימצת מהמאמן לחיים שלך

העצה הכי טובה זה להיות הבן אדם הכי טוב שאני יכולה תמיד, בכל זמן ולכל אחד. מעולם לא תדע איפה תפגוש את אותו אדם שוב. להיות בן אדם זה ה-דבר הכי חשוב במסע להגשמה עצמית, הכל יקרה כבר לבד, רק תדאגו לשמור על קארמה טובה.

3 פעולות קטנות שאתה עושה בשביל עצמך כל יום

משתדלת לקום בכל יום עם יקיצה טבעית (כל עוד אני לא אמא). בכל בוקר אני נוטלת ידיים ואומרת ברכות השחר ובכל לילה אני אומרת מזמור לתודה. מפנקת את עצמי בקפה טעים מכל הלב בבוקר ומקדישה זמן לעצמי להתעוררות נעימה כמה שאפשר. 

ההשפעה הכי חיובית שיצאה לך מתקופת הקורונה

אנשים מדהימים שהפכו למשפחה שלי. הקורונה עשתה לי פשוט סדר בעדיפויות ובחיים, וזכיתי בחברים הכי טובים בעולם.