בוסט של אנרגיה לפנים

מארז לוולנטיין של חברת ORIGINS מכיל שורה של מוצרים ממריצים, ביניהם ג'ינסנג, קפאין וויטמין C, מתוך מטרה לספק לחדש את האנרגיה של העור. הוא כולל סבון גרגירים, סרום, קרם לחות במרקם ג'ל וקרם עיניים.

מארז לוולנטיין של חברת ORIGINS (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: 295 ₪. להשיג ברשת הפארם Be, משביר וTERMINAL X.

חיבוקית לזוג שאוהב להתכרבל

דווקא בימים הקרים שפוקדים אותנו, כרית החימום הנטענת מבית "גוד לייף" נועדה כדי להקל על כאבי מפרקים או שרירים, או לפינוק והתחממות ומגיעה בשני צבעים – אפור לו וורוד לה. 

חיבוקית  (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: 89.90 ₪.

לחות לכל האיברים בפנים

הסדרה החדשה 3D HYALU FILL מבית GIGI מעניקה לחות ומיועדת לטיפוח עור הפנים, העיניים והשפתיים, על מנת לתקן נזקים בשכבות העמוקות של העור ולהחדיר לחות. המארז כולל סרום, קרם עיניים עוצמתי וקרם לטיפוח השפתיים. כל המוצרים מכילים רכיבים מתקדמים, ביניהם: ריכוז גבוה של קומפלקס חומצות היאלורוניות בגדלים שונים, פפטידים המסייעים בהחדרת החומרים הפעילים לעומק שכבות העור, ומגוון רחב של מרכיבים ביו-טכנולוגים ממקור טבעי. 

סדרת 3D HYALU FILL מבית GIGI (צילום: סשה דובינסקי, יחצ)
צילום: סשה דובינסקי, יחצ

מחיר: 699 ₪

המתנה האידאלית לחובבי התזונה והספורט

לחובבי הספורט והתזונה, הבקבוק החדש מסדרת הבקבוקים החדשה של ASOBU הוא מתנה פרקטית וכיפית. הבקבוק שמכיל 600 מ"ל, כולל מסננת ייחודית לפרוסות פרי טריות שניתן להוסיף למשקה. תזכורת שאנחנו צריכים לשתות כמה שיותר נוזלים - גם בחורף.   

 

בקבוק ASOBU  (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: 39- 129 ₪ באתר וברשת ג'נטלמן.

 

הפינוק המושלם לטיפוח העור 

מארז הוולנטיין של חברת היקארי הישראלית שכבר חצתה גבולות לשוק הבינלאומי, כולל שני מוצרים בתיק איפור אדום עז; קרם פנים MORNING SECRET להגברת האנרגטיות של העור וקרם עיניים מהפכני ואפקטיבי למזעור קמטוטים, נפיחויות וכהויות. הרכיבים הפעילים כוללים קרם ניאצינאמיד, תמצית קמבצ'ה ותמצית אכיניצאה, שנועדו לעודד יצור קולגן ואלסטין ולמנוע היווצרות קמטים.

HIKARI (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

 

מחיר המארז: 519 במקום 913 ₪.

 טיפול 360 לפנים

ליראק פריז משיקים מארז לטיפוח 360 מעלות של עור הפנים, עם מוצרים מסדרת הידרג'ניסט החדשה, הכוללת  קרם לחות וזוהר המעניק לחות אינטנסיבית, זוהר והרגעה מיידית,  סרום ממריץ ומעניק לחות וזוהר  בעל מרקם נוזלי מרענן ומעניק לחות וזוהר וקרם החייאה וזוהר לעיניים ולשפתיים.

מארז וולנטיין LIERAC (צילום: אסף לוי, יחצ)
צילום: אסף לוי, יחצ

מחיר: 269 ₪.

ריח של ספא בבית

קולקציית הוולנטיין של DE KAS PARIS תעניק תחושת ספא בבית עם מגוון ניחוחות, כמו פלפל ורוד לחושניות או ברגמנוט עם מנטה. הנרות מיוצרים מתערובת של שעוות דבורים טבעית.  ניתן לרכוש כבודדים או כמארז שלם.

DE KAS PARIS  (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

טווח מחירים: 100 ₪ - 2000 ₪ (ניתן להשיג בחנויות ה-online של המותג).

מסכנת פנינה

מסכת הפנינה של פולה בליק מעניקה פינוק לעור ומשפרת את המרקם שלו, היא מיועדת לשני המינים ולכל סוגי העור (לצעירות, מבוגרות ולמי שסובלת מאקנה). טיפ מומלץ לעור זוהר - יש לקחת מעט מסיכת פנינה על גבי כף היד ולערבב עם קרם לחות ולמרוח על הפנים באחידות ולא לשטוף.

מסכת פנינים פולה (צילום: יחצ)
צילום: יחצ

מחיר: 400 ₪.

מתנה זוגית לה ולו - נעלי נוחות

דגם "אביב" של מותג נעלי האופנה והנוחות טבע נאות הוא אחד הוותיקים, אבל השנה גם הפך לטרנדי. הדגם שמגיע בשלל צבעים ובמידות לנשים ולגברים, תומך בכל חלקי כף הרגל עם סוליית EVA עשויה גומי מוקצף לבלימת זעזועים ולמניעת החלקה. פינוק כיפי גם למתנת וולנטיין לו או לה. 

נעלי טבע נאות (צילום: שי יחזקאל, יחצ)
צילום: שי יחזקאל, יחצ

מחיר: 449 ₪. להשיג בסניפי טבע נאות ובאתר.

פיג'מה לבבית 

מתנה שווה לכל כיס שתחמם לכם את החורף: רשת Bגוד מציעה פיג'מת לבבות מפנקת במיוחד לוולנטיין. 

פיג'מה הלו קיטי (צילום: יחצ)
פיג'מה הלו קיטי | צילום: יחצ

מחיר: שני פריטים ב-100 ₪. להשיג בסניפי הרשת ובאתר  https://www.bgoodonline.co.il/

מארז טיפוח משתלם

רשת הלואוקוסט "ביוטיקייר" מציעה בושם לאישה וקרם גוף באריזה חדשה. MISS QUEEN - בושם לאשה בעל ניחוח חושני ומלטף המשלב אלמנטים פירותיים, נגיעות ניחוח של עוגת קצפת מתוקה, ניחוח פרחוני מעודן ומשב של צמחיה רעננה; קרם גוף "princess" באריזה חדשה - תחליב הגוף בניחוח הממכר, עטוף בתוך קרם גוף עשיר ומפנק.

מארז ביוטיקר (צילום: יחצ)
מארז ביוטיקר | צילום: יחצ

מחיר: 25.00 ₪ לבושם, 9.9 ₪ לקרם גוף. 

מסאז' מפנק באווירה פסטורלית

קאלמה ספא שבכפר המכביה מציע עיסוי משולב שוודי קלאסי וארומתרפי המשלב מגע עדין וטפטוף שמנים ריחניים ליצירת רגיעה ותחושת של רוגע באמצעות שמנים ארומטיים המשלבים מרכיבים בריאותיים כמו אקליפטוס, ויטמינים שונים, צמחי מרפא ועוד מקבל המטופל תחושת שלווה ייחודית, השילוב בין מתיחות השרירים וריפוי השריר השמנים, החודרים למערכת הדם ונספגים בשרירים, מסייעים בהורדת מתחים ורגיעה ותורמים לטיהור וטיפוח העור. מיוחד לוולנטיין: חבילה הכוללת עיסוי, ג'קוזי, כיבוד קל ועשיר ועוד.  

מסאז' קאלמה ספא
מסאז' קאלמה ספא

מחיר: 365 ₪ (במבצע זוגי לרגל הוולנטיין). לפרטים: 03-6854777

האהבה תנצח

המותג FIX מציע סט יוניסקס של טופ סווטשירט ומכנסי פוטר תואמים בהדפס קורץ של HOT STUFF.

פיקס האהבה תנצח (צילום: יח"צ)
פיקס האהבה תנצח | צילום: יח"צ

מחיר: 199.90 ₪ (פריט שני ב-50%).

ספורט לבבי

המותר סקצ'רס משיק במיוחד לוולנטיין את קולקציית השפתיים Endless Kisses במבצע כולל - פריטי אופנה בסגנון אופנתי וצעיר המשלבים דפוסי שפתיים אדומות ונועזות. הקולקציה כוללת: נעלי ספורט אופנתיות, נעלי ריצה, פרטי לבוש: חולצות טי, טופים, עליוניות עם שרוול ארוך, מכנסיים קצרים, טייץ ארוך, מכנסיים ארוכים או קצרים. בגזרת האקססוריז - כובעי מצחייה המתאימים גם לריצה, כובע באקט ועוד. בנוסף מושקות נעלי הסניקרס לבבות לנשים, פרי שיתוף פעולה ייחודי עם אמן הגרפיטי הידוע ג'יימס גולדקראון (James Goldcrown).  

סקצ'רס לוולנטיין (צילום: יחצ)
סקצ'רס לוולנטיין | צילום: יחצ

מחיר: 39.90-349.90 ש"ח

מארז לו ולה לפינוק שני בני הזוג
ברא צמחים מציעים מארז זוגי מפנק - סבון לבנדר + סבון למון גראס: סבונים צמחיים לניקוי עור הגוף והידיים - מבוססים על רכיבים צמחיים לניקוי יעיל המותירים את העור רך ורענן, אינם משאירים תחושת יובש לאחר השימוש. מתאימים לשימוש יומיומי לכל סוגי העור, גם לבעלי עור רגיש. ידידותיים לעור ולסביבה, אינם מכיל שמנים מינרליים, סולפטים וחומרי בישום מלאכותי.

ברא מארז (צילום: יחצ)
ברא מארז | צילום: יחצ

מחיר: 200 ₪

ללכת על ניו יורק

מותג הסניקרס הספרדי HOFF בסדרת CITY סילואטת סיטי - סניקרס צבעוניות בגזרה קלאסית עשויות זמש איכותי עם בד רשת נושם וסוליית Memory, רפידה פנימית הזוכרת את צורת כף הרגל ויוצרת נוחות מקסימלית. כל דגם קרוי על שם עיר פופולרית בעולם, ועל הסוליה שלו תוכלו לראות ויז’ואל אייקוני שהכי מזוהה איתה.

הוף (צילום: יחצ חול)
הוף | צילום: יחצ חול

מחיר: 399.20 שח (במקום 499 שח)

לחגוג עם שיער שופע

לרגל הוולנטיין, מותג הפרמיום לתוספי תזונה דה איי ברנד, משיק מארז זוגי חגיגי לגבר ולאישה, עם תוספי השיער פיל איט בהטבה משתלמת במיוחד.

דה איי ברנד (צילום: יח"צ דה אי ברנד)
דה איי ברנס | צילום: יח"צ דה אי ברנד

מחיר: מארז זוגי ל-3 חודשים לכל אחד מבני הזוג ב-759 ש"ח בלבד (במקום 938₪). זמין לרכישה החל מ-14/2 למשך 48 שעות בkבד באתר החברה