עצה טובה שהיית נותנת לעצמך בגיל ההתבגרות?
"יש בך הרבה טוב לתת לאחרים, זה מהמם. אבל לפני הכל תפני את הטוב הזה עבור עצמך. לאיש בעולם הזה אין זכות לפגוע בך, גם לא במסווה של חברה טובה".

קרייב מושחת במיוחד שאת לא מצליחה להתגבר עליו?
"פיצה עם קטשופ".

הארוחה שאת הכי משקיעה בה ביום?
"ארוחת ערב, בדרך כלל במהלך היום אני אוכלת דברים קטנים וכשאני מגיעה הביתה אני מכינה ארוחת ערב קצת יותר מושקעת ודואגת לשלב ירקות וחלבונים בארוחות".

הרגל טיפוח סודי שמשאיר אותך צעירה?
"כל בוקר אני שמה קרם פנים וקרם הגנה לפני שאני יוצאת מהבית. בערב לפני השינה אני מסירה את האיפור היטב ומאפשרת לעור לנשום. אחת לשבוע מנקה אותו עם פילינג עדין שהתאימה לי הקוסמטיקאית, והכי חשוב - שותה המון מים".

נעם כהן ומשה בן דוד (צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון", קשת 12)
צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון", קשת 12

השיגעון הקטן שרק החברים הקרובים שלך מכירים?
"אני לא יודעת אם זה שיגעון, אבל אני לא יכולה להסתבן עם שום סבון אחר חוץ מסבון תינוקות. העור שלי ממש עדין וכל הסבונים האחרים מייבשים אותו ממש".

אמונה תפלה שאין מצב שאת מוותרת עליה?
"כל פעם שאני מדברת או חושבת על דברים רעים, אני חייבת להגיד 'חמסה' ועושה גם את התנועה עם היד".

תרופת הסבתא הכי שווה שלך
"תרופה לשיעול שמגיעה מהצד הטורקי שלי - לשים לימון סחוט, בצל ודבש בקערה, ואחרי כמה שעות לשתות את הנוזלים. עוזר בכל פעם מחדש".

הטריק שלך להתמודד במצבי לחץ.
"לנשום, אבל באמת. לעצור רגע את הכל למצוא מקום שמרגישים בנוח ורגע לנשום. זה מסדר את המחשבות ומאפשר לקבל החלטות בצורה טובה יותר וברורה יותר". 

נעם כהן (צילום: חתונה ממבט ראשון, קשת 12)
צילום: חתונה ממבט ראשון, קשת 12

העצה הכי טובה שאימצת מהמאמן שלך לחיים?
"אמא שלי תמיד אומרת לי: אין באמת ממה לדאוג בחיים, לכל דבר בחיים יש פתרון וגם מה שנראה לא פתור עכשיו, ייפתר בזמן הנכון. ככל שתדאגי יותר, ככה הסיכוי למצוא את הפתרונות קטן, כי את עסוקה רק בדאגות ולא בשלל האפשרויות שעומדות בפניך".

3 פעולות קטנות שאת עושה בשביל עצמך כל יום.
"כשאני מתעוררת, אני אוהבת לעשות את זה עם מוזיקה שתואמת את מצב הרוח שהתעוררתי איתו. אני מפרגנת לעצמי בעוד כמה דקות חסד במיטה לחשוב ולעשות לעצמי סדר בראש לפני שאני מתחילה את היום. בכל יום אני מחייכת לעצמי במראה בבוקר (גם בימים קשים). יש מחקרים שמראים שרק החיוך משחרר אנדרופינים במוח וגורם לנו להרגשה טובה יותר".