בימים האחרונים סוערת הרשת בישראל סביב הטירוף החדש: עמוד הפייסבוק שפועל תחת השם KFC ISRAEL. העמוד, שהצליח לרגש לא מעט חובבי ג'אנק פוד ישראלים וצבר מיום שישי האחרון כבר קרוב ל-10.000 לייקים - מכריז כי רשת המזון המהיר KFC נמצאת בדרכה חזרה ישראל.
אז הבשורה הצליחה לרגש המוני גולשים ששמחכים לדלי העוף המטוגן שלהם, אך נראה שאמינותו של הדף מוטלת בספק (ואף הועלו סברות באשר להיותו חלק מתרגיל שיווק בקורס אקדמאי). בעוד התכנים בעמוד ממשיכים לעלות עם תצלומי מנות מגרות, ולצדן כיתובים כמו: "מה הדבר הראשון שהייתם מזמינים מ-KFC", שאלות רבות של עוקבי העמוד בכל הקשור למועד תחילת הפעילות של הרשת בארץ ומיקום סניפיה החדשים לא מקבלות מענה.
גם אנחנו ניסינו לשלוח הודעה באשר להגעת הרשת לישראל. מהעמוד נמסרה התגובה הבאה: "כרגע הרבה אנחנו לא יכולים להגיד לך, מה שאנחנו כן יכולים להגיד זה שמדובר בפרויקט גדול שמטרתו להחזיר את רשת KFC לישראל. אנחנו עובדים לפי תוכנית מסודרת ובשלב הראשון בדקנו את האהדה למותג באמצעות הדף ואנחנו מכינים את הקרקע. כבר החלו מגעים עם רשת KFC העולמית".
מצד שני, במקביל לגל השמועות על חזרתה של KFC, הצהיר הבוקר משרד יחסי ציבור המתמחה בתחום הקולינירה על ייצוגו של הזכיין הישראלי שיחזיר לארץ את התענוג המטוגן, אך מספר שעות לאחר מכן חזר בו, ומחק את הפוסט שקישר אותו לחזרתה של הרשת לישראל.
עוד באוכל טוב:
כזכור, בדומה לרשת ברגר קינג (שעשתה קאמבק וחזרה לארץ לאחרונה), גם הסיבוב הראשון של KFC בארץ נחל כישלון יחסי: הרשת הגיעה לארץ בשנת 1993 ופתחה כאן מספר סניפים. בהמשך פעלה הרשת בישראל בזכיינות מקומית, שבעקבותיה נפתחו לראשונה בעולם גם מספר סניפים כשרים, וכמה שנים מאוחר יותר סגרה KFC את מרבית סניפיה בארץ, עד שבשנת 2013 עזבה סופית.
חיפוש של עדות חיצונית לשובה של הרשת הבינלאומית לישראל לא מניב תוצאות - לא באתר הרשמי של הרשת, לא בעמודיה ברשתות החברתיות וגם לא בבלוג שהיא מפעילה באופן תדיר. במידה ו-KFC אכן תעשה עלייה מחודשת ביום מין הימים, אנחנו, כחובבי עוף מטוגן מושבעים, נשמח עד השמיים.