קורנטו אניגמה: טילון עם ליבה רכה, שטראוס
טילון חדש בא לעולם, ובפיו בשורה: ליבה רכה במיוחד, ותוספות מיוחדות לכל אורכו. הנסיינים שלנו צהלו למטעם החלק הרך, ודיווחו כי הוא בהחלט שווה וחדשני, אבל באותה נשימה קבלו על כך שמבחינה כמותית הנוכחות של המרקם החדש מאכזבת. למעשה, הם היו משלשים, ואפילו מרבעים, את הכמות אם זה היה תלוי בהם.
הטילונים החדשים באים בשני טעמים: פטל-וניל ושוקולד אגוז. אנחנו העדפנו את השני.
מחיר: 8 שקלים לאחד.
שורה תחתונה: קצת יותר נדיבות עם התוספות, והיינו מרוצים.
גלידות ג'ויה אישיות, נסטלה
לא יעזור כלום, דברים באריזה אישית הם תמיד יותר מגרים ומשמחים מאחיהם באריזה המשפחתית. זה קטן, זה חמוד, זה קומפקטי, ובעיקר – כשאתה אוכל מאריזה אישית אתה פטור מהצורך לכבד, וזה כבר משהו.
אז למשפחת הגלידות האישיות הדלה למדי נוספו לאחרונה אלה של ג'ויה: בטעם מייפל פקאן ובטעם פירות אדומים. אנחנו נשנשנו אותן מול הטלוויזיה, והיינו שמחים מאוד. הכמות באריזה האישית טובה, לא קטנה ולא גדולה מדי, הטעמים סבבה (אם כי הפירות יער מעט פושטית יחסית לגלידות של היום), הכפית הקטנה המצורפת עושה תחושה של מחשבה על פרטים. בקיצור – כיף.
מחיר: 10 שקלים לגלידה אישית.
שורה תחתונה: רוצים טעם חדש? גם זה יש, עוגת גבינה תות ועוגיות – אנחנו פשוט מרגישים מלאים מעוגות גבינה לחודשים הקרובים.
גלידות מחלב עזים
שמתם לב שכולם נהיו רגישים ללקטוז בזמן האחרון (חוץ מאלה שרגישים לגלוטן, כמובן)? לאן שלא נסתכל נראה לפחות אחד שחלב פרה לא עושה לו טוב, והוא מוגבל לחלב עזים וגם זה עדיף כמה שפחות. אז הגלידה החדשה טובה בדיוק לאלה - אותם המונים שיכולים רק לפנטז על גלידת שמנת רכה וטובה, או לחלופין לחטוא בכזו ולשלם בלילה של כאבי בטן.
הקבוצה השנייה שתשמח מאוד מהגלידות החדשות היא שומרי המשקל שבינינו - גלידות העזים ניחנו באחוזי שומן נמוכים במיוחד, ולכן הן הרבה פחות מאותגרות דיאטטית מכל גלידה אחרת. דא עקא – המרקם אינו מספיק עשיר, אחוזי השומן החסרים ניכרים, ובאופן כללי - תחושת החטא של חיסול קופסה מול הטלוויזיה היא פשוט לא אותו הדבר.
מחיר: 30 שקל ל-500 מ"ל.
שורה תחתונה: מעולה לשומרי דיאטה ולרגישים לחלב פרה. לא רע לאחרים.
גלידות שמנת חדשות, האגן דאז
לגלריית טעמי האגן דאז הבלתי צנועה נוספו לאחרונה שניים: קרמל ביסקוויטים ושוקולד פרלינים. על הגלידות של האגן דאז אפשר להכריז שהן תמיד טעימות, ולא ממש משנה באיזה טעם הן באות, ואמנם גם הפעם הן חוסלו במחי יד. אבל מה – להגיד שהטעמים החדשים הם מהמבריקים של החברה יהיה שקר.
בקרמל-ביסקוויטים הפריעה לנו נוכחות היתר של הביסקוויטים, ששיוותה לכל הגלידה עממיות מיותרת (באמת סליחה, אבל לא קנינו האגן דאז בשביל שברי עוגיות פשוטות. תנו לנו מהדבר האמיתי!). הטעם השני, שוקולד פרלינים, היה נחמד, אבל גם בו לא הרגשנו אלמנט מרגש כלשהו, שמצדיק יצירת טעם חדש.
מחיר: 32 שקלים ל-500 מ"ל.
שורה תחתונה: טעים, ברור שטעים, אבל לא באמת מרגש.