עשרות שלטי חוצות (בילבורדים ופוסטרים) של קמפיין טיב טעם באזור נתניה הושחתו והמסר "פתוח בשבת וחג" ולוגו טיב טעם נמחקו בצבע לבן.
הקמפיין, בעלות של 2 מיליון שקלים, נועד על פי הרשת "להזכיר לכולנו את היסודות הרעיוניים והאידאולוגיים עליהם הוקמה מדינת ישראל - החופש לבחור באורח חיים ללא הבדל דת, גזע ומין וללא גבולות מגדריים".
עוד לא ברור מי עומד מאחורי המעשים, אבל מחיפוש ברשת עולה ביקורת ברורה באתר של ערוץ 7. בידיעה שפורסמה לפני שישה ימים שם נכתב כי: רשת 'טיב טעם' המוכרת טריפות ופתוחה בשבתות מנצלת את הקרבות הפוליטיים בענייני הדת ויוצאת בקמפיין הקורא לחילונים "לממש חירותם".
"החופש להיות ישראלי ולבחור מתי לקנות ומה לאכול, והפלורליזם שהוא מיצג עומד בניגוד גמור לונדליזם, השחתת שילוט חוצות ונסיון לסתום פיות"מסר בתגובה עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם. "לא נאפשר לתופעות מהסוג הזה להרים ראש ולתת לקומץ עבריינים קיצוניים להשתלט על המרחב הציבורי".
לטענתו, ההשחתות נבעו מרצון להדיר את חשיפת טיב טעם לקהל הרחב הכולל את הרוב החילוני, לו זכות הבחירה מתי לקנות ומה לאכול. "אנו מגנים כל ביטוי של ונדליזם, ומיד עם היוודע המקרה, הגשנו תלונה למשטרת ישראל בכדי להביא את הפושעים לדין ולאפשר לציבור כולו את החופש לבחור, גם בפרסום", הוא מסכם.