ביום רביעי בשבוע שעבר, בסביבות חצות, הגיע לתחנת הרכבת ת"א סבידור מרכז נוסע נסער במיוחד. הוא טען בפני מנהלי התחנה ששכח ברכבת מעטפה חשובה מאוד. לטענתו, המעטפה הכילה סכום כסף מזומן של 22 אלף שקל, והנוסע המבולבל הותיר אותה, משום מה, ברכבת שממנה ירד.
אלעד טרבלסי, מנהל תחנת סבידור מרכז, הבין מהתיאורים של הנוסע, שמדובר ברכבת שסיימה זה עתה את נסיעתה, ושהצוות שלה נמצא בהכנות לקראת נסיעה חדשה. טרבלסי מיד הסב את תשומת לבו של פקח הרכבת ברוך הוס, שבדיוק החל בבדיקת והפעלת הרכבת לפני הגעת הנוסעים. הוס עצר הכל והחל מיד בסריקת הרכבת לאורכה ולרוחבה, עד שאיתר את המעטפה באחד הקרונות. "עשיתי סיבוב בכל הרכבת, חיפשתי והפכתי, עד שבאמת מצאתי את המעטפה ומיד העברתי אותה למנהל התחנה", משחזר הוס את הרגעים הדרמטיים.
השעה הייתה כבר מאוחרת, לכן טרבסלי הודיע רק בבוקר למחרת לנוסע על מציאת האבידה. "זו הרגשה ממש טובה לדעת שמישהו צריך עזרה ושאני יכול לסייע לו", הוא אומר, "ממש שמחתי לפתוח לו את הבוקר בבשורה טובה".
הנוסע כמובן מיד אץ לקבל את המעטפה שלו בחזרה. בצהרי יום חמישי הוא הגיע אל מחלקת אבדות ומציאות בתחנת סבידור ולאחר שנתן סימנים מזהים, קיבל את המעטפה יחד עם סכום הכסף הנכבד וככל הנראה נשם לרווחה.
ברכבת ישראל מבקשים להזכיר שהם מפעילים מחלקת אבדות בפריסה ארצית לטובת שדרוג השירות הניתן לנוסעים, ובמקרה של אובדן חפץ, מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת שזמין בטלפון *5770 שלוחה מספר 3, או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. במידה והחפץ שאבד נמצא באחת ממחלקות האבדות ומציאות של הרכבת, שנמצאות בתחנת מרכזית המפרץ ובתל אביב סבידור מרכז, הנוסע יוזמן לאסוף את האבדה.