נוסעים שעברו ביומיים האחרונים בצמתים במרכז הארץ: גהה, תל השומר, ואיקאה בנתניה, נתקלו בשלטי החוצות של חברת פזגז למחממי מים לחורף. הבעיה החלה שהשלטים הקריאטיביים מעלים אדים ואף בועות, מה שגרם לעשרות אזרחים מודאגים לצלצל לשירותי הכבאות וההצלה ולהתריע על שריפה.
"מדובר בקמפיין של החברה למחמם מים על גז אותו החברה משווקת", מסבירה דלית וינטראוב, סמנכ"לית השיווק של פזגז . "בשנה שעברה נתלו לקידום המוצר שלטי חוצות המדמים מקלחון והשנה החליטה החברה לדמות אמבטיה המעלה אדים ובועות. ביום ראשון, היה ערפלי באזורים מסוימים במישור החוף, לכן אנשים שראו את השלטים בדרכים חשבו שמדובר בשריפה, ולא הבינו שהעשן יוצא ממכונת עשן שפעלה מאחורי המייצג, המדמה את אדי המקלחת, כחלק מהקריאייטיב של הפרסומת. הפונים עודכנו כמובן מיד שמדובר בחלק משילוט החוצות".
השלט הותקן על ידי חברת nur (חברת השילוט מהגדולות בארץ) במסגרת וקיבל את כלל האישורים הנחוצים. לדברי החברה, לאחר מספר רב של קריאות פנו שירותי הכיבוי וההצלה אל החברה, וסיפרו להם על הדיווחים. לאחר דין ודברים השלטים נשארו במקומם, כולל כל הפירוטכניקה. "אני שמחה שלמרות הבלבול שנגרם למספר אנשים, הייתה התלהבות סביב הקריאייטיב של הקמפיין, והכל מסתכם ברוח טובה והכי חשוב - בבטיחות", סיכמה וינטראוב,