"שלוש", הדוקו-ריאליטי של "קשת" בהפקת "קסטינה תקשורת", נמכרה ל-CBS – רשת השידור המסחרי המובילה בארה"ב, שנחשבת לחלוצת הריאליטי ומי שאחראית להבאתן למסך של תכניות מצליחות כגון "הישרדות" ו"המירוץ למיליון".
הגרסה האמריקאית תופק בשיתוף "קשת", חברת ההפקות Magical Elves והבמאי, המפיק והתסריטאי כריס קולומבוס ("הארי פוטר").
עמי גלאם, מנהל תחום בידור וריאליטי ב"קשת", יצא בשבוע שעבר לסבב פגישות ראשון עם ההפקה האמריקאית וצפוי לצאת שוב בתקופה הקרובה לנהל מטעם "קשת" את שלבי ההפקה המקדימים.
"שלוש" מלווה 3 נשים בגילאים ובמצבים משפחתיים שונים בחיפוש אחר אהבה. הן פוגשות גברים שונים וכל אחת בוחרת את אותם גברים שהיא מעוניינת להכיר יותר מקרוב. בעונה הראשונה היו אלה שרית גומז, קים בוסי ומיה רובין. את המסע עברו 3 הבנות בליוויו של אסי עזר כשהן תומכות, מלוות ומייעצות אחת לשנייה.
התכנית עלתה לשידור ב"קשת" באוקטובר 2011 וזכתה לנתוני צפייה גבוהים – מעל ל-2.6 מיליון צופים נחשפו לתכנית שהשיגה ממוצע עונתי של 28.4% וכ-700 אלף צופים לפרק. בגרסתה האמריקאית מיועדת "שלוש" לעלות לשידור בקיץ 2012.
אבי ניר, מנכ"ל קשת: "אני מודה לעובדי קשת ומנהליה שתרמו רבות, במיוחד לרן תלם, עמי גלאם וקרן שחר, ולשותפינו קסטינה תקשורת, אמנון רבי, רועי עוז, דורון צברי ואסי עזר".