רגע לפני שאייל שני יזעק בקולו הצרוד את שם הזוכה בגמר "מאסטר שף", הצופים בבית ייהנו מפרסומת אחת וגמרנו במה שבמהלך השנים הפך לאיוונט מסקרן לא פחות מהתוכנית עצמה.
"לאומי דיגיטל" מקבוצת לאומי שנמנית על אחת מהקבוצות הבנקאיות הגדולות בישראל, רכש את 'ברייק הזהב', אותה פרסומת יחידה שמשודרת לפני רגע ההכרזה על הזוכה של העונה, בגמר "מאסטר שף 2", שישודר ב-24 בספטמבר בשידור חי.
הברייק נרכש בעלות של 250 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום "מקאן דיגיטל". הפרסומת תציג גרסה מיוחדת של קמפיין "הארנק הדיגיטלי" של לאומי דיגיטל, שמשודר בימים אלו.
קבוצת לאומי רכשה בעבר את ברייק זהב, בעונה הראשונה של "נולד לרקוד". בעונה שעברה נרכש הברייק על ידי יופלה.