פרסומות הסופרבול הפכו כבר מזמן לעסק תחרותי במיוחד, וכל משרד פרסום מנסה להמציא את הגלגל מחדש ולהיות זה שיצור את הפרסומת השנונה, הפרובוקטיבית והזכורה ביותר.
השנה, כך נראה, מי שיובילו במרוץ הם דיוויד בקהאם והפרסומת שלו לתחתוני H&M. אחרי שנותר עירום כמעט לגמרי בפרסומת הקודמת ונאלץ לרדוף אחרי מכונית בתחתונים, בקהאם יהיה נתון השנה לחסדי הקהל בבית – שיחליט האם יישאר בתחתוניו או שמא ייאלץ לוותר עליהם.
לראשונה, גולשים יוכלו להיכנס לאתר מיוחד ולהצביע האם בקהאם יסיים את הפרסומת עירום או לבוש על ידי בחירה בתגית #COVERRED או UNCOVERRED.
ההצבעה, בניגוד לטנגה של בקהאם, לא ממש צמודה נכון לעכשיו: 8,642 קולות נגד 25,277. אפשר רק לנחש מה בחרו רוב הגולשים.