אומרים ששום דבר לא קורה סתם בעולם, ולכן בנות משפחת קרדשיאן צריכות להודות לאלוהים (ולמנתח הפלסטי) שחנן אותו בישבן עסיסי. זה (והמיליונים שהן מרוויחות מכל העסקים הצדדיים שלהן), הופך את ההתרסקות בפופלאריות שהן חוות לאחרונה לכואבת קצת פחות.

אחרי דיווחים על ירידה מתמשכת ברייטינג הריאליטי המשפחתי, הבלאגנים של רוב, וכמובן כל הדושים שמסתובבים לבנות המשפחה בין הרגליים ומוציאים להן את הרוח מהסלפיז, מגיעה עוד מכה כואבת לאגו: מגזינים נחשבים דוגמת גלאמור, קוסמו ו- GQ  דיווחו על ירידה חדה במכירות בשערים משנת 2015 עליהן כיכבו בנות המשפחה.

גיליון נובמבר של המגזין קוסמופליטן לדוגמא, עליו כיכבו קים, קלואי, קורטני, קנדל, קיילי וקריס, ראה ירידה של 18% במכירות. במקביל, גם השערים של קים לגלאמור והשערים של קנדל ל- GQ  ואלור  מכרו פחות מהממוצע (או המצופה) וגרמו לאכזבה רבה.

עוד ב-mako סלבס:

מי שהצילה את כבוד המשפחה הייתה קייטלין, שהשער ההיסטורי שלה למגזין ואניטי פייר, בו חשפה את עצמה לראשונה הקפיץ את המכירות ב-264%. אל תקראו לה קייטלין. תקראו לה המלכה.

קים קרדשיאן
זה פשוט לא עובד יותר

קנדל וקיילי על שערי מגזינים
הקרדשיאנס? כבר לא מוכר

_OBJ

_OBJ

mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם