אחרי שראו בחברת "ספידו" שקמפיינים זוגיים דווקא עובדים להם לא רע, החליטו גם השנה לצלם את הקמפיין הישראלי שלהם עם זוג (פחות במציאות, אבל עדיין בפריים טיים) - אדל בספלוב וטום קשתי מ"המירוץ למיליון", שנכנסו לנעליהם של בני זוג יוצאי תוכניות רילאיטי אחרות, איילה רשף וטומי אלתגר.
ויש המשך, אפילו יותר מרגש - בחברת "ספידו" העולמית שמעו על בחירת הפרזנטורים בישראל והתלהבו מהיותם זוג מתוכנית הריאליטי, ובימים אלו שוקלים את האופציה להציע לכל המדינות איתם הם עובדים - ובהם משודרת התוכנית - לבחור זוג מתאים מהתוכנית שלהם.
הסיבה שטום ואדל הם אלו שנבחרו לקמפיין היא ששניהם ספורטאים - אדל מתעמלת אומנותית וטום כדורגלן - ובחברה החליטו שהם מתאימים לייצג את המותג.
מגו'ד לב תקשורת, יחסי ציבור של ספידו, נמסר בתגובה:
"איריס בן דרור, יבואנית ספידו, העבירה את הנתונים למשרדי ספידו בחו"ל. הם התלהבו מהרעיון ונתנו אור ירוק לנושא בגלל שהתוכנית הינה תוכנית בינלאומית שערכיה מתאימים לחברה שחרטה על דגלה ניצחון במים וניצחון ביבשה. כי מציון תצא תורה".