בליסה של טחינה היא לא הדבר הראשון שצץ במחשבות כאשר רואים את בר רפאלי, אבל מהיום האישה של ליאו היא נסיכת הטחינה של המידל איסט.
חברת "הנסיך" שמייצרת טחינה גולמית בחרה ברפאלי כפרזנטורית החדשה שלה לקמפיין פרסומי חדש שבמהלכו רפאלי צולמה כחלק מסיפור ישראלי של זוג בצימר יוקרתי בגליל, כאשר בר שומרת לעצמה בלבד את הטחינה ולא חולקת אותה עם בן זוגה.
חוץ מארגזי טחינה חינם ותהיות על בחירה לדגמן למותג לא שיגרתי, המגה דוגמנית זכתה ל-80 אלף דולר על ההשתתפות. רק אל תצפו לראות אותה טובלת באמבט טחינה כחלק מהדיל.