מזמן לא היה לנו ריב עסיסי בתעשייה. גם הפעם הוא מגיע מכיוון שתי בוגרות "האח הגדול", שידועות מאי אהבתן אחת לשנייה- אביבית בר זוהר ויאנה יוסף.
לרכילויות הכי מעניינות - הצטרפו ל-mako בידור בפייסבוק
אביבית בר זוהר ואנשיה ניהלו בשבועות האחרונים משא ומתן בעניין תפקיד הפרזנטורית של רשת החנויות הדרומית "דיוטי מוטי", לבגדי נשים.
לדברי אנשי החברה, הסכום שתקבל בר זוהר עבור השתתפותה בקמפיין עומד על 150 אלף שקלים. בנוסף, טענו אנשים הלוקחים חלק בקמפיין כי התפקיד הוצע גם לבוגרת אחרת מבית "האח הגדול"- יאנה יוסף- אך אחרי התלבטות החליטו מנהלי החברה כי הם בוחרים באביבית לתפקיד.
אך מקורבים ליאנה מכחישים כל קשר לחברה וטוענים שלא היה ולא נברא. "יאנה לא מצטלמת לכל קמפיין", הם אומרים "זה לא לרמה שלה לקחת כל דבר".
אביבית, כהרגלה לא נשארת חייבת. "אין לי מה להגיד ליאנה", היא אומרת בתגובה, "אני מאחלת בהצלחה".
מהי האמת?
"האמת היא שכשיצאתי מבית 'האח הגדול' קיבלתי מלא הצעות לקמפיינים ויחד עם הסוכן שלי בחרנו בקפידה את הקמפיין שהכי מדבר אליי. דיוטי מוטי זו רשת אופנה לנשים שמציעה מגוון גדול ואיכותי של פריטי לבוש אופנתיים במחירים שווים לכל כיס. בימים כאלה של מחאה חברתית חשוב לתת במה לרשתות אופנה במחירים שפויים ובגלל זה הלכנו על זה".